ensitavoite

ensitavoite

lauantai 28. maaliskuuta 2015

mitäs netissä saakaan sanoa, vaikka olisi samaa mieltä.

Nonni, nyt se on ohi.

Koulu.

tästä lähdettiin ja nyt se on loppu.

Mitä siitä jäi käteen? upeita ihmisiä, tietoa, taitoa, uusia juttuja, vahvistusta vanhoihin jo tiedettyihin asioihin, yksi vuosi.

Eilen meni näyttötentti läpi, ja illalla vielä uskaltauduin teoriakokeen kimppuun, joka sekin meni läpi. Oli kyllä niin vaikea, että ihan voin suoraan sanoa että ei T4U:lta ainakaan ihan näppituntumalla valmistu peeteeksi. Kyllä siinä pittää osata AIKA PALJON asioita.

Mutta nyt se on ohi. Koulu. Tänään oli viimeinen lähijakso, ja nyt istun tässä kirjoittamassa ja mietin että niinpä, nyt mä oon valmis. Ensimmäinen ammatti, virallinen, opiskeltu ammatti päällä.

Koska en juo enää alkoholia enkä hiilihapollisia juomia, piti juhlintaa varten keksiä jotain muuta. joten ostin karkkia.
(tähän olisi tullut hieno karkkipussin kuva, mutta koska mac ei taaskaan pelaa yksiin kanssani, niin kuvitelkaa se. )
Olen kaksi viikkoa vetänyt nyt kanaa ja riisiä, ja tarkoitus oli ottaa vapaasyöntiä pääsiäiselle. Nooh, söin sitten tuota karkkia tuossa jonkun matkaa ja nyt on huono olo, joten lopetin ja karkkia ja suklaata on vaikka muille jakaa. Avaamaton valkosuklaalevy esim. Ja yhtään ei tee mieli, hyyh kun tuli paha olo.
Keitettiin sitten kahvit. :D

Mitäpä muuta sitä tänne.. Hmm.. nii joo, yle koodaili mulle viime viikolla että tulisinko haastateltavaksi semmoseen uutiseen mikä käsittelee turhia lastensuojeluilmotuksia kun niistä on omakohtaista kokemusta.

Suostuin, tietysti. homma kuvattiin viime tiisaina, ulos tulee ens vkolla joku ilta. en tiedä koska, en halua nähdä itseäni töllössä. XD XD Mietin vaan kokoajan että "tv lihottaa viis kiloa" ja olin varma että näytän idiootilta, kun mun piti vielä reenatakin siinä. :O


Mies joka meillä asuu, oli sitte taas viime tiistain kalevassa. Siitäkin olisi kuva, jos blogger suostuisi toimimaan. ei ole.

Juttu käsitteli sitä sen sm-voittoa viime kesältä, niissä leuanvetokisoissa. Hyvä juttu oli, ja oli kiva että se huomioitiin. Soittivat siis Kalevasta.


Oon miettiny tässä nyt viimesen tunnin semmosta, että miksi suomalaisen peruoletus on, että kun joku sanoo jotain, se on heti vittuiua tai leuhotusta?
Mua ärsyttää. Tänään kävi koulussa silleen, että yks koulutettava mimmi otti paidan pois ja oli esimerkkihenkilönä semmosissa kuntouttavissa tehtävissä. Sillä on mieletön kroppa, ja minä tietysti siellä eturivissä kailotinn että fitfiu kuuma paketti. Hän hymyili kauniisti, muttei alottanut sitä perussuomalaista "no elä viitti en oo ihan paksukainen oon"-settiä. Se oli munsta hienoo, että hän ite tietää miltä näyttää.

Tämä ei suoraan liittynyt tähän, mutta kuitenkin. Satuin somessa sohaisemaan tahtomattani muurahaisiin, kun sanoin lauseen, jota en tarkoittanut mitenkään leuhotuksena vaan tarkoitukseni oli olla samaa mieltä ja osoittaa olevani samoilla linjoilla ja kannattavani kyseistä tointa.

Kyseessä oli siis joku juttu, joka oli jaettu semmosella faceryhmän/tykkäyssivuston seinällä. Siinä oli puhetta siitä, että joku hyvännäkönen misu oli ottanu realistisia kuvia itestään, semmosia missä näkyy vatsamakkarat. Niinku vaikka tämmösiä tai tämmösiä. niin, tai tämmösiä.

Munsta se on siis hyvä idea, koska kaikki törpöt, kuten minä itse, katselee kisadieetillä olevia mimmejä sillee että ooh ja aah magee. Eikä sisäistä että no ne ei näytä siltä kokoajan, ja että kuvan ottaminen eri valossa ja kulmassa saa sen pullakkaimmankin vatsan näyttämään tosi hyvältä.
No, satuin sitten kommentoimaan siihen että hehhehheee oon iteki tehny tota jo vaikka kuinka kauan. Tarkoituksenani siis olla samaa mieltä ja osoittaa miten se on minustakin hyvä idea.
No vittu hirvee paskamyrsky siitä, miten mä oon menny LEUHOTTAMAAN sinne ja "heti pakko jonkun tulla sanomaan että on ite parempi." Siis wooot?!

No ei. Mä en voi käsittää, kun tarkoitus oli osoittaa peesi, niin se tulkittiinkin ihan joksikin muuksi?! Mä oon jakanu itsestäni niin idioottikuvia, että oon saanu niistä jopa kommenttia ja oon käsitellyt aihetta täällä blogissa. Tottakai munsta on hienoa myös se että työ tuottaa tulosta, mutta kuten olen sanonut, en todellakaan jaksa niin paljon tehdä töitä kuin vaikka toi mun makkararivistön poissaanti vaatis. Ottaisin nyt tähän kuvan nykytilasta, joka on suhteellisen sama kuin vuosi sitten. mutta kun tää mun blogger ei toimi.

No kuitenkin. oon ärsyttävä kun oon samaa mieltä ja teen samaa. Mua rupes sitte iha hulluna vituttaa. "laita tähän niitä kuvia sitten, ei sun profiilissa ainakaan näy mitään aitoja kuvia itestäs.
Niin, mähän oonkin vallan semmonen tekoihminen. :D :D ihan epäaito ämmä, melkee samaa sarjaa kun se "meikitön" teppo säkkisen ex vaimo jonka nimeä en nyt muista.

Mä oon jakanu täällä blogissa ja instassa ties mitä hirveyskuvia itestäni. Ja se on ihan fine. Mulle on ollu tärkeää että se realistinen kuva tulee esiin. Koska mä en oikeesti oo mitenkään tiukassa kunnossa, ollu koskaan. Oon ihan tavallinen muija joka haluu näyttää hyvältä ja julkasee kuvia itsestään, kuten bloggauksessa vähän niinkuin on ideanakin.

Mua jäi jotenki niin pännimään, kun se otettiin niin. Toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä, koska mä itse tiedän mitä ajoin takaa. Että mun tarkoitus oli osoittaa yhteneväinen mielipiteeni hänen kanssaan, ja sitten siellä on lauma ihmisiä jotka on sitä mieltä että yritin korostaa itseäni ja paremmuuttani.

Eikö netissä voi sanoa enää mitään?

No joo, minä kait sen tiedän että ei.


Mut hei, nyt mä en muuta sanokaan, ne kuvat joita olisin halunnut jakaa ja paljon muutakin löytyy sieltä instagramista annarupu-nimen takaa.


Nyt mää taidan kellahtaa sohvalle ja kuunnella tuosta itkuhälystä nuorimmaisen kuorsausta ja ja passittaa isommatkin lapset nukkumaan ja huomenna mulla on viikon ainoa vapaapäivä.



Mut hei.

Personal Trainer.



Aika juttu.

vai mitä.


3 kommenttia:

  1. Onnea ihan hirveesti!!!

    Maarit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! onhan se vaan mahtavaa kun saa paperit kouraan. :D tai no, todistusta vielä ootellaan mutta kumminki, mieletöntä että on niinku valmis. koulusta. PT. Ammatti.

      Poista
  2. Mmoooiii!!! Mitä julkkis! En koskaan unohda juttuhetkiä hmm taukopaikalla ;) sä tietty oot lopettanut tämän huonon tavan;) Mulla jäi sieltä pysyväksi, ikuisen trauman lisäksi :D
    Jos joskus kuntoilukärpänen puree niin tuun sun asiakkaaksi ja suosittelenkin tutuille!
    xxx

    VastaaPoista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!