ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Pari sanaa treenistä, muuten ihan jotain muuta. On tämäki treeniblogi. :D

Onpa viime kerrasta vierähtänyt aikaa!!! Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin en jaksais nytkään oikein kirjoittaa, mutta on semmoinen juttu että joka ikinen päivä mulla on takaraivossa kolkuttanu että pitäs rustata.:D


Oon lähinnä ollu ja nauttinu elämästä. Pitänyt iltaisin tietokoneen kiinni (kuten myös mies, joka meillä asuu..) ja ollaan vietetty aikaa _ihan oikeesti_ yhdessä.
Luksusta.
Suosittelen tätä lämpimästi. Vaikka, kyllähän meillä tietysti KÄNNYKÄT, nuo ihanat älyluurit, on vieressä. Mutta tietokoneelle sitä jotenkin niin jumittaa ettei hoksaakaan kun kello on jo puoli kaksi yöllä, mitään ei olla puhuttu ja jotenkin ärsyttää.

Perjantain jälkeen mulla on pysyny kone kiinni. Ei oo ollu niin minkäänlaista tarvetta avata tätä, paitsi siis se peikko korvan takana että pitäs päivittää blogia. Mä tykkään kyllä ihan hirveesti kirjoittaa tätä, mutta silti, on mun oikea elämä tärkeämpää kuin internet, niinku varmaan jokaselle. :D


Niin, mitäpä tänne. Isot lähti lauantaina isälle kesäloman viettoon, ovat melkein kaksi viikkoa pois!!!! Ihan liian outoa.
Lauantaina ennen iskälään suuntaamista käytiin kuitenkin tallilla. Voi sitä ratsastustunnin odotuksen tuskaa mitä viime vko oli!!!
Ada. Se on niin ihana ettei tytyä meinannu saada tallilta pois. <3 Mutta tämä on harrastus, jolle äiti antaa täyden tuen. Itsellä olis tarkoitus soitella tallin (ja adan) omistajalle ja sopia ratsastustunnista itsellenikin ensi viikolle. Saas nähdä, onnistuuko, mutta olis kyllä kovasti haluja päästä taas kokeilemaan. :) Lauantaina lähdettiin ostoksille. Niin, ja syömään! Ajattelin, että koska mun proteiinin saanti on todella liian vähäistä nykyään, niin et toi pihvi niinkusta jakais sitte useammalle päivälle tän mun proteiinin ja tasottas siis tätä vajetta.. :P
Ja mitä olisi elämä ilman pukkaripullisteluja ja Arnoldsin muffinseja?!

Pukkariselfieistä puheen ollen, tiijätte että ne valot on tosi tosi ankarat ja realistisen kamalat? no mä yritin saada kuvattua tätä mun epäkohtaa, siis sitä suurinta eli keskivartaloa.
Ja ONNISTUIN!
Mutta kuten niin monesti aiemminkin, sanon sen taas; mua ei häiritse se niin paljon että häpeäisin/peittelisin/inhoaisin sitä tai itseäni sitä varten. Haluan tehdä työtä sen poistamiseen (vaikken oikeasti tiedä, mun iho on jo nyt ihan rypyssä, että mitä sille tapahtuu sitten kun tosta kuoritaan kaaaaaaikkki rasva pois..), mutten stressaa sen olemassaolosta. Minä oon minä, ihan tämmönen tavallinen äiskä.


Illalla söin lisää, kun mies, joka meillä asuu, väsäs salaattia. (tämä saattaa olla kyllä sunnuntailtakin, en muista..)


Elämä on siis ollut todella mukavaa, Sikakuumaa tosin. Hellettä hellettä ei yhtään varjoa ja sisällä ollaan varmaan neljässäkympissä. Asteessa, siis. HUHHUH!


Treeni sujuu, ihan samaan tapaan, välillä yritän pukeutua sään mukaan eli lähes alasti, mutta sillon kärsii reeni, kun mua rassaa lyhyet housut reenatessa. Itselläni siis, muut saa reenaa vaikka alasti ei haittaa mua. Eli kuuma tulee, minit päällä kiskon niitä vaan alemmas sitte.. Caprimittasilla vielä kehtaan.
Ja kyllä se reeni kulkee, vaikka kuuma onkin.
Jos oikeen lasken, niin siinnon 210kg. siis kelkan kans, tiätty! mut siis enihau, monta sarjaa, painoja lisäillen, tällä pari sarjaa. Yhden jalan prässiä, etu- ja takareittä, pohkeita, kuolema tuli melkeen, kovat sarjat tuli!

Olkatreeni ei sit taas ollukaa ollenkaan niin mainio, peruskauraa oli. Ehkä se johtui niistä minihousuista. :D

Millasissa kamppeissa te hei reenaatte nyt kun on helle?


Tänään hain pitkästä aikaa kynnet.
Eik ole ihanat!!!

Viikon päästä on ystävän häät ja oon kaaso, piti laittaa pukuun sopivat kulta-valkoset mut nää kutsu mua niin paljon että nyt mennään kesäkynsillä!

Viikonloppuna piti siis shoppailla, koska piti saada alushame. Ostin lopulta semmosen firmingshapingkaikkiläskitkatoaakunpuettämän-alusmekon. Mummon puuteria, aaah, niin karsee, mut kyllä se pelastaa mun tissiperse-ongelman, koska ne ei nyt sitten häissä näy läpi!
Saatte ehdottomasti kuvamateriaalia tästä asusta sitten myöhemmin.


Olen siis reenannut ja syönyt ja yrittänyt nukkua ja ottaa vähän aurinkoa viime päivinä. Lenkilläkin on vaunujen kanssa vähän käyty, vauva on niin pinkeenä kuumuudesta että ei ihan mikään perus "maataan auringossa"-setti meillä onnistu.
Ajatukset lentelevät kovasti jo työmaailmoissa, vaikkei omissa työkuvioissa ole siis mitään muutosta. Edelleen ei töitä. :D toki satunnaisia ohjaus- ja ohjelmahommia, se on tietysti kivaa ammattitaidon kannalta. Mutta paljon olen miettinyt tulevaa, mitä, missä, milloin, kenen kanssa, edeskö tätä työtä…
Saas nähdä. Mutta on tässä kyllä työhommia pitänyt muiden puolesta jännäillä ihan sitten senki eestä. Mukavaa että muut ympärillä järjestää vipinää niin voi itse vaan vierestä seurata :D


Viikonloppuna meillä onkin Tampereen reissu. Olisin halunnu piipahtaa reenaamassa siellä Treen Classicilla mutta ne onki perjantaisin kiinni. :/ Nooh, on meillä sielä treella muuta aktiviteettia kyllä, meinaan ne leuanvetokisat joihin toi meijän seniori on menossa kisaamaan.
Jännää!!!!!


nyt mulla ei oo kyllä muuta, kamalan kuuma vaan kokoajan, yhyy!!!
Mut ei valiteta oikeesti, kohta on taas kylmä, paljon lumitöitä ja aina pimee.
Mut sit toki voi polttaa kynttilöitä. <3

1 kommentti:

  1. Kyllä mä oon rohkaistunut laittamaan shortsit jalkaan ja pyyhe mukaan jos pitää istua jossain laitteessa, ettei jäis pahaa lammikkoa alle :)
    jumatsuikka muikkeli, mä en nää sussa mitään vikaa, ihana <3

    VastaaPoista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!