ensitavoite

ensitavoite

maanantai 7. heinäkuuta 2014

pitkä paussi ja pitkät porinat

Ohhoh. vallan on mennyt monta päivää ilman bloggailua, vaikka ajatuksissa on toki ollut. On vaan ollut tätä perushommaa niin hitokseen etten oo joutanu.
Mut mä oon näyttäny esim. tältä:
Kannattaa mennä märällä tukalla nukkumaan, eiks je?

Ihan tosi ihanaa että ootta avannee sanaisen arkkunne ja jutellu mulle! jutelkaa enemmänkin! tosi kivaa meinaan että siellä sanotte asioita itsestänne. <3 Mä oon reenannu ihan samallai niinku ennenki. Perjantaina kävin selkäreeniä tekemässä uusilla tai kirppisostoksilla BiaBrazileilla. Vähän tuntuu lahje lyhyeltä omaan makuun, vaikka ovat just oikean mittaset oikeesti.



Ei näy vatsapalat ei niin millään, ihmekös tuo kun syö kuin porsas kokoajan. :D

Sitte mää oon ollu kaasonhommissa, meillä oli polttarit lauantaina.
Syötii, saunottii, hakattii morsiota vihdoilla ja vastoilla ja tehtiin jalkahoitoja ja letitettii tukkaa ja sit taas syötii ja juotii ja taas juotiin(tai no, mä en kyllä kauheesti juonu. sitä viinaa.) ja heitettiin eksät pöntöstä alas ja käytiin seksileluesittelssä ja biitsillä Oulussa summer partyissa…
tässä otoksia. Sain kuulla näyttäväni annie lennoxilta. ja sain myös utelua että oonko mies vai nainen. XD Olen saanu siis vuosia vakuutella paarissa että ei, en ole lesbo, ei en vie teidän naisia.. Mutta TÄÄ oli jo uutta.
MIES!
ai vitsi kun tuli kiva olo.
Ja samantha fox. <3 Taidan olla hitoksee tylsä muija, kun Mohombin esiintyessä ja heittäessään paidan pois tekstasin kotiin että sulla on parempi kroppa ku tolla, ja samantha foxin laulaessa keskityin tuijottaa sen reisilihaksia. Ja yleisössäki kattelin vaa että joo, tollon hyvä selkä, tollon hianot olkapäät, ai että mitkä pohkeet.. Et joo, ei taida noi iltariennot olla mun paikka. :D Kotia tulin joskus kahdelta, mies, joka meillä asuu, oli vielä hereillä, keitteli kahvit ja juteltiin päivän kulusta. Nii, siitä viinasta. Join mää sitäki. En oo ollu rimpsalla siis Oikeastikaan vissii kohta kolmeen vuoteen. työpaikan pikkujouluissa 2012 syksyllä olin ku oli esimiehenä pakko olla. mutta sieltäki lähin kotia enkä juonu varmaa kahta viinilasillista enempää. Sitä ennen, en ees muista koska olisin ollu. Ja kun kotonakaan me ei siis juoda ollenkaan, mies on abso niin ei sitä tuu itekää otettua, ja sit ku on tämmöne muka jotenki liikunnallinen ni ei sitä sit jotenki vaa tuu mentyy. Kotihiiri oon. Ottiin mä jotaki, en kauhiasti eikä mies joka meillä asuu kuulemma ees haistanu mitää viunanpashaa minusta sillo illalla. Oli kyllä kiva, ei tullu huonoja oloja eikä pääkipuja eikä mithän, muille maistu ja se oli ihan ok mulle. Mutta illan autfittii vähän testailin perjantaina:
Tässä ne freddyt nyt ovatten sitte. Ei noussu pylly mihinkää taivaaseen, on vissii pakko jatkaa kyykkäämistä. :D
Sit biitsihommia:
ja siilihommia:

Ja sitte tänään alottelin treeniviikkoa jalkahommilla kun oon taas pe-la kiinni kouluhommissa.
Puin tähän hirveän läkähdyttävään päivään shortsit, veri veri pääd aidie oli se. Tai no, ootteko kokeillu kyykätä tai sumoprässätä tai tehdä reisikoukistuksia maaten semmosissa minilärpäkevaatteissa?
Jep jep, meinas hävettää, mutta kesä se on selluliitillakin.
Meinaan, meillä on hyvät valot, ja näin vihdoinkin ne sellaritkin itelläni! :D
toiselta puolelta en saanu sitä kuvattua nii hyvi ku toiselta puolelta.
Hämmennyin.
Mutta ehkä eniten siitä, että oikeesti, ei mua vois vähempää kiinnostaa. :D

Loppupäivä on menny sit perushommissa, plus näissä:

Ja sit hei parasta ikinä, kattokaa kui söde:
Siis:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!