ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Ihan tavallinen kuuma päivä

Prööt.
Eilen yritin kuvaa josko mun selässä olis aurinkorajoja, mutta kävikin niin, että törmäsin selkälihakseeni! WTF?!
Jännää.

Tänään oli vuorossa jalkarääkki. Kuten tiedätte, oon nyt sillä lailla ottanu iisimmin että viimeksi otin vähän persukyykkyjä mitä en oo tehny herran vuosiin, ja tänään sama juttu. Olisin iteasiassa ottanu askelkyykkyä kävellen kun Marko "supermassa" Savolainen
(kuva pakkotoisto.com)
Sanoo sen olevan parasta liike kintuille ikinä. Tai no, suoraa lainausta en muista, mutta kuningasliikkeeseen viittasi jossain lehtijutussa.
Eikö oo mahtava kuvalöydös? :D Ei ehkä ihan sitä supermassaa omimmillaan mitä ihmiset ovat tottuneet näkemään, mut ehkä tää oli kuitenkin lähempänä kuin se "tyttö pyllistää"-kuva joka sekin tuli googlessa sanahaulla "marko Savolainen."
En siis tunne koko miestä.

Oli siis kuuma salilla:
En siis askelkyykänny ku sali oli aika täynnä (no ei mutta sen verran etten viittiny alkaa viemään ainoaa pitkää käytävää omilla jolkotteluillani) ja sitte vielä smith oli varattu ja olin ihan että ääh mitä mää nyt teen ja iih ööh ja menin sitte prässiin. Siihen mun suosikkiin. Leveesti olin ja monta sarjaa. Sit hoksin että se smithiki vapautui, ja siihen menin kyykkäämään yhellä jalalla, bulgarialaista kyykkyä siis.
Otin myös palmface-videoita taas, tässä pari huonoakin huonompaa stillikuvaa tarjolla.

XP

Sitte tavankyykkyä ja sjmv suht keposilla painoilla ja reisivemputukset. Olin kyllä kuollu eli loppu.
Nytki oon. Täällä on ihan sikakuuma taas, me oltii vauvan kaa pihalla kaksin tossa iltapäivällä ja sen oli vaikee nukahtaa ku oli näin kuuma, melkee luulen että määki kuolen kuumuuteen ennenku nukahdan tänä iltana.

Ostin nettikirppikseltä (kun myin ensi jotain pois, tietysti) Better Bodiesin valkoset verkkarit.
Jostain syystä mä en nyt oikein tiedä. Nää on tosi kivan malliset ja kaikkea, mut.. valkoset? emmätiä. Kattoo ny.
Nii, ja sit niisson yks pikkuvika:
Niist näkyy niinku läpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!