ensitavoite

ensitavoite

lauantai 4. tammikuuta 2014

Tänään positiivistellaan. :)

HUHHUH. Eilinen teki kyllä terää! Olipa mahtavaa vähän avautua ja kettuuntua ruuista ja kaikesta. Heti on parempi fiilis!
Ja vähän paha mieli, koska mun ruokapollari sattu törmäämään mun eiliseen blogitekstiin ja sanoi että heti pitää sanoa jos tuntuu pahalle ym ym. Eli tässä korjaus eiliseen: Mikäli kukaan sai käsitystä, että kritisoin ruokavalioni tekijää, korjaan että vika EI ole hänessä vaan minussa. Minä itse uuvahdin riiseihini, ei se ole ammattilaisen vika jos minä en jaksa aina rakastaa dieettiruokaani.
Juttelimme illalla, kyllä, puoli kahdeltatoista perjantai-iltana, asiasta. Hän sanoi että riisin tilalla pastaa ja pakastekasviksetkin voin korvata salaatilla jos haluan. Heti tuli parempi mieli, ja heti maistui pakastekasviksetkin tänään paremmalle.
Ja puuro. Ja kaikki. <3 Tarvitsin siis ilmeisesti vain juttuseuraa asian kanssa ja pientä potkua perseelle. Kiitos taas hänelle siitä. Ja taas kerran sanon, että kyllä tämä on aika rahassa mittaamatonta tämmöinen apu tässä matkaa tehdessä. Tänään on siis hyvä boogie päällä, jeejee! Aamusta asti olen kelannu että vitsi kun tekis mieli reenaamaan muttakun muttakun on välipäivät. Aamu alkoi ilisesti vaa'an lukemilla:
Ai että ku päivä kirkastui! Ollaan alempana kuin vuoteen. Se on maanantaina tutusti sitte taas ylempänä mutta kyllä se sieltä tulee, se kutonen. :D
Jos ei oo ollu koskaan puhetta niin minä oon siis 170cm pitkä, joten kuuskytäjotakin on mulle mitä parhain painolukema.

Meillä alkaa vihdoin tiistaina muuten keskikerroksen vessaremppa! vessa on ollut siis kuukauden poissa käytöstä, mikä tarkoittaa että meidän hammasharjat, vessapaperit, paplarit, hiusharjat, tyttären pompulat (niitä on satoja), rasvat, kynsilakat, parranajovehkeet ( NE ei oo mun) ym ym on kaikki levitettynä ympäri keskikerrosta ja minusta tuntuu että räjähdän. Ja jos en minä, niin ainakin rakkoni, koska joka kerta pitää juosta pissalle joko yläkertaan:
tai alakertaan:
Joten ei todellakaan hulluna tuo vessassakäynti "äkkiä" oikein suju. :D
Eli, odotan todella kovasti että ensi viikko on ohi ja meillä on vessa keskikerroksessakin! hiphei!

Mies, joka meillä asuu, kävi kaupassa tänään. Aah, ihanaa, ruokaa kaappi täynnä!
hän itse söi seuraavaa:
ihan oikeesti siis.. XD


Mut niin. Mullon hyvä olla. Hyvä fiilis. Hyvä boogie. Munst tulee viä joku päivä tosi hot.
Ja syön just niit ruokii mitkä tekee mulle hyvän olon.
Ja lookin.

ps:vinkkailkaas hyviä blogeja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!