ensitavoite

ensitavoite

torstai 30. tammikuuta 2014

Ei otsikkoa koska ei ole otsikoitavaa.

Kyllä mää täällä olen vaikkei minusta ookaan mittään kuulunu!
En oo syäny karkkia enkä omenapiirakkaakaan jota tein yks päivä:
oli kuulemma sairaaaaaaan hyvää.
Oon syöny ja reenannu. Tiistaina oli jalkapäivä ja sieltähän oon nyt jättäny sen hackin välillä pois kun polvet menee ihan paloiksi. Smithissä balettikyykkyjä, sjmv, reiden ojennus ja koukistus, prässi. Teinköhän muuta? en kai? askelkyykkäsin joo vähä smithissä. hyvä treeni oli. Eilen oli välipäivä, tänään olka-ojentaja. Se se vasta hyvä olikin! Sairaasti ärsyttää etten saa treenistä kuvia koskaan, koska oikeesti, nyt voisin kuvatakin. HArmi ettei sitä näytä kokoajan siltä ku kesken pystypunnerruksen tai ojentajan tekemisen taljassa. :D
Oon käyny vaa'alla, eilen:
tästä innostuneena otin aamuvatsakuvia hammasharja suussa:
Hehe, joutessani tässä kuvasin, ihan mahtavat otokset. :D
Sitte mää oon viime päivinä syönyki:

Olen valitellut tuota mun puristusvoiman puutetta. En oo kyllä näin tyhmäksi tuntenu ittiä koskaa ku tännää salilla. Siis meillä on tämmöset siellä ollu vuosia, ja nyt vasta mää hoksin että nii joo, näistähän on mulle hyötyä!
Päätin alkaa tehä sillä kolmena päivänä viikossa reenejä eli aina kun oon tossa "vatsalihastreeni"huoneessa. Kokkeilin tänään myös roikkumisharjotuksia, ois kyllä kiva jos kädet alkas kantaa. Tai että niillä jaksas tehdä kunnolla, selkäpäivinähän se kunnolla näkkyy.
Tai tuntuu siis.

Ostin eilen käytettynä isomman niken treenikassin! olen NIIN onnellinen! Nyt sinne mahtuu mun kaikki ihanat roippeet. <3 Mulla ylleesä näyttää tältä ku tuun juomaan palkkaria pukkariin...
Toi reppu on mun tyäreltä lainassa.
Mun esikko muuten kyselee jatkuvasti, että koska mää tatuoin Niken vauhtiraidan ihooni. en tajua miksi. Tai siis joo. mun frendillä on tatuoitu Puman katti ihoon, ja hän on Puma-fani. Luonnollisesti siis. :D mutta mulla ei esim oo yhtään tatuointia, en käsitä miksi poika semmosta utelee ja olettaa. Nooh, ehkä mää vanhoilla päivilläni tässä innostunkin. XD
Huomenna on välipäivä. Lauantaina meen tekee selän.
Nyt ei muuta, tää oli jo muutenki ihan tyhmä päivitys.
Moikka.

4 kommenttia:

  1. Höpsis, just hyvä päivitys :) Ei aina tartte olla niin maan perusteellisesti asiaa :D Hyvältä näyttää.

    Tuosta hackista. Sanoit että polvet on kovilla. Tää ei nyt oo mitään besserwisseröintiä :D mutta onko asento ja liikerata kohillaan? Joskus ihan pikkuriikkisilläkin muutoksilla voi saada ihmeitä aikaan. Nimin. kokemusta on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kaikki vinkit on aina sallittuja. :D mä oon yrittäny kyllä kaikkea mahdollista sen kanssa, mutta mä en oo esim. tehny nyt kohta kahteen viikkoon jaloille mitän treeniä, viimeksi jalkapäivänä hackia, ja edelleen mulla on polvet ihan palasina.. pitäs ehkä ottaa joku asiantuntija messiin kattoo vielä ne asennot mutta oon kyllä mielestäni kokkeillu iiihan kaikkea, onnistumatta..

      Poista
  2. Mulla myöskin hack aiheutti ennen kipua polvissa, varsinkin kun tein sitä kapella jalka-sennolla. Nykyään pystyn tekemään vähän paremmin kun lihakset on vahvistuneet ja teen liikkeen super hitaasti. Veemäinen vehe kyllä, mutta ottaa osumaa niin ihanasti.
    Puristusvoima mullakin on aika huono, mutta sekin siitä vahvistuu. Käytän lähes aina remmejä, kun mun ranteet on muutenkin ihan tohjona, mutta on ne silti vahvistuneet. :) mä käytän kaikkia mahdollisia suojavälineitä salilla vammojen mukaan, kypärään en oo vielä turvautunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, kuten sanottu, kapeeta ja leveetä ja pientä ja syvää ja kaikkea testanneena tuntuu että hack saa jäädä mutta katsotaan nyt.. mun seurassa kannattas varmaa kypäräki olla päässä ku salilla heilun tankojen kanssa.. :D

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!