ensitavoite

ensitavoite

torstai 16. tammikuuta 2014

Toppahousuja ja lättyjä

Moro.
Mulla oli tänään olka-ojentaja-vatsa-päivä ja kivaa oli, mutta mitään merkittävää ei tapahtunut. Treeni meni perussettinä, jotaki nostoja painoihin ja sillai mutta ei siitä mulla ole oikein kerrottavaa, joten en kerro siitä. :D
Mun ruokapollari soitti mulle eilen. Puhuttiin paljon tulevaisuudesta, siitä balanssin löytämisestä. Kaloreista, ruokarytmistä ja muusta. Oli tosi hyvä puhelu, voimaannuttava ja uskoa antava. Sille tää kaikki on niin arkea, että on aika virkistävääkin tavallaan puhua näistä, kun hänelle nää on niin itsestään selviä juttuja, ettei hän varmaan edes jollain tasolla voi ymmärtääkään, miten hankalaa jollekin voi parsan syöminen joka päivä olla. :D
Se on pari viikkoa matkoilla, ja juteltiin xtratoimista, mikäli painon putoaminen junnaa. Katotaan nyt, tartteeko niihin ruveta, mutta mielenkiinnolla odotan sitä hetkeä, kun kahden ja puolen viikon kuluttua raporttiani hänelle kirjoitan, että mitä vaaka näyttää sitten.
Tänä aamunahan se näytti siis
Vähän jännää kun joo, syömiset taas, no niin, kyl te tiijätte. Pääpirteissään joo pitäs pysyä ruodussa mut sit taas toisaalta sitä antaa itelleen vähä siimaa kun "alkaahan se paino kutosella" ni oha se niinku tavallaan jo normielämää joo jaadijaa. :D
Oon mä syöny tietty ihan hyvinki:
vähän teknon näköset leivät mulla siinä kun pimiästä kuvasta lähin nopeesti vaa valostamaan sitä. XD
Nii joo ja oha meillä ollu yleisön pyynnöstä lettujakin..
hyviä olivat, Maistoin.
neljä pientä. tsiisus! nyt ei muutaku häpeäpaaluun Fiinu.
XP

Oon mää sit venytellyki, eilen. Ku oli välipäivä. Otin kuvia todisteeksi että oon teheny sitä, ku oon oikeesti maailman laiskin venyttelemään kunnolla.
HYVÄ MINÄ taas. reipas tyttö.

Onko teillä pakkasta? Tänne pamahti yhtäkkiä kakskytä miinusta, ja oon ihan pankkojäässä jatkuvasti. Asutaan tämmösessä kolmekerroksisessa rintamamiestalosa misso alakuperäset ikkunat (on ne teipattu tietty talvella) ja öljylämmitys ja huhhuh ku ei viitti pattereita huuattaa ni kulen villasukissa ja ties missä palttoissa täällä päivät. Kersoilla ei oo niin kylymä, ja on meillä siis joku 20-22 astetta et ihan soppelipasseli mut mullon kylmä kokoajan. Ja ei, en oo niin vähissä rasvoissa. :D
Mä en oo kehannu sovittaa mun toppahousuja, kun ne on ollu mulle hiukan kiriät jo ennen tätä settiä. No, tänään kö lähtiin salille ni mies, joka meillä asuu, tuikkas mulle sen kuoripöksyt ja ne ainaki mahtu mulle!
Ja tämä ei siis oikeasti ole mikään itsestäänselvyys koska oikeasti mä oon leveelanteinen muija muutenkin, niin että miesten housut ei tosiaankaan mahdu mulle.
AIJJUU!! Tähän väliin pakko kertoo ku mies, joka meillä asuu, innostu kehumaan mua. (ei tapahdu silleen hirveen usein.) Oha se sanonu mulle että mun hanuri on pienentyny ja sillai mutta oikeesti, tänään se oikee mittaili mittanauhalla mun lantioo ja katteli että hitto oot kyllä muuttunu tosi paljon. Sano se muuten eilen, että näytän paremmalta nyt ku ennen raskautta.
Se oli oikeesti aika iso juttu. jessss!!!!
Mä kävin tänään jauho-ostoksilla (no ostin mä vitamiinejaki lisää) ja satkun taas sain menemään. prodee, hiilarii, deetä, multivitaa ja sit vielä miehelle, joka meillä asuu, oma sheikkeri. Se on ehkä niin pätevällä tekstillä varustettu että mää otan sen.
muscle army! hirmu pätevä teksti. Tykkään. Pienet ne on minunki iloni. XD

Mulla oli varmaan jotain pirun pätevää asiaakin mutta valutin ja venutin tän blogauksen tänne yöhön niin että palataanpas niitten järkevien juttujen kanssa huomenna, kun on selkäpäiväkin.



ps:käykääs osallistumassa yhden supermuijan eli even arvontaan ja jääkää blogiin koukkuun kuten itsekin jäin. Liian hupaisa tyyppi. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!