ensitavoite

ensitavoite

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Countdown has started

Huomenna se alkaa. Eilen käytiin ostamassa vaaka ja testattiin sitä:
On mun pitäny vaaka ostaa jo aiemmin, kun kuitenkin leivon ja olen tosi huono arvioimaan mitään painoyksiköitä, olen ollut lähinnä miehen, joka meillä asuu, varassa.
Vaaoista puheen ollen, kävin eilen (ja tänäänkin) vaa'alla, sain saman lukeman molempina päivinä:
Huomenna on virallinen punnauspäivä tästä lähtien. Se onkin hyvä, koska mulla on viikonloput ylleensä sitte lepopäiviä.
Painosta sen verran, että mulla on tippunut paino synnytyspäivästä 12,6kg, sairaalasta kotiinpaluusta 9 kiloa ja vielä olis kuitenki se 10 kiloa matkaa maaliin. Haluaisin vaakalukemaksi 65, mutta mikä tahansa kutosella alkava käy, jos paino koostuu lihaksesta eikä rasvasta.
Eilen syötiin karkkia. Kaupassa yritin miettiä, mitä ihmettä mieleni halajaa mutten oikein keksinyt. Tässä kuvaa meidän molempien karkkipäivästä:
söin snickersin, hopeatoffeita ja centereitä. Muut olivat miehen, joka meillä asuu. Zeroakin vedin.
Olemme myös syöneet eilen ja tänään ehtoollismenuun:
Tänään ei enää karkkia pysty vetää.
Sillä tavalla hyvä fiilis, että oon ainaki asennoitunu täysin tähän juttuun. On yllättävän levollinen olo sen suhteen, että alkaa vetää tosi askeettisesti evästä. Ehkä tää on just se, että vihdoin tää homma lähtee etenemään. Nyt ei oo enää tekosyitä millekään.
No excuses as they say
Saa kattoo miten homma etenee, vielähän me puhutaan vaan teoriasta koska päivääkään en ole valiota vielä noudattanut. XD

Nyt olen pari päivää lähinnä lepäillyt. Polvi on kipuillut tavallista enemmän, en tiedä vaikuttiko siihen eilinen pieni kävelylenkki liukkaalla asfaltilla=pystyssäpysyminen vaati enemmän kuin normaalisti.
Kaupasta on haettu eväitä:
Siellon mulle jääkaapissa raejuustoo ja rahkaa ihan tarpeiksi asti, kannaa ja semmosta plus pakasteessa kans kaikenlaista.
Hyvä tästä tulee, luotetaan siihen.

Huomenna on rinta-havvis-vatsa. Ei kuulu ihan mun suokkareihin toi rintatreeni mutta kun se kuitenkin osuu niin se o hyvä se. :D
Vatsalihaksista puheen ollen (vaikkei ollutkaan mutta Jeritan blogia lukiessa törmäsin Kuntoguruun, ja hällä oli vatsalihasajatus jonka halusin jakaa.

Aasinsiltana, millasista vartaloista tykkäätte? me juteltiin miehen, joka meillä asuu, kanssa tässä päivänä eräänä (tai siis minä puhuin ja hän tyypillisesti kuunteli) ihannevartaloista. Nykyään on tosi paljon vallalla se hyppyriperse-ajatelma, ja vaikka mulla on ihan maailmanhistorian kamalin perse, se ei suoranaisesti haittaa mua. :D Tavoitteena on saada selkä tikkiin ja tassut ja semmosta perushommaa mutta toi perse on kyllä viimesenä listassa ollu aina. Ehkä mä oon vaan luovuttanu sen kanssa. :D :D
Siis älkää käsittäkö väärin, kyllä sitä hanuria treenataan hulluna, mutta se ei ole mulle ollu ulkonäköjuttuista ykkösenä koskaan. Vaikka, tulette näkemään, kannattas olla... XD
Sitte tähän liittyy myös semmonen näkökulma, että vaikka esim mun suuresti ihannoima Dana Linn Bailey on ihan saiiiiiiirrrraaaaan magee näky, ei mulla ole minkäänlaista halua edes YRITTÄÄ näyttää samalta (mikä, oikeesti, olis muutenki niiin monen vuoden ja suuren työn takana et no no ei oo munta siihe) kuin hän.
Hassua, että se on munsta ihan sairaan magee näky, mutta en kuitenkaan halua näyttää samalta.

Mä en oikein tiedä, miltä haluaisin näyttää. Sopusuhtaiselta, terveeltä, urheilulliselta.. lihaserottuvuus olis toivottavaa mutta en mä kaipaa siksaria. En vatsaan enkä jääkaappiin. XD
Mua kiinnostas tietää, minkä näköisen musta saa. En oo koskaan ajatellu vartaloni mallia sen kummemmin, mut kai mää oon vähä x? en tiedä, mut mulla on vyötärö, lantio ja hartiat. Että ehkä se on mallina ihan hyvä. Sais kai siitä muokattua symmetrisen ja hyvän. Mutta kuoritaan nyt ensin kuitenkin päältä tää ylimääränen voi pois ja mietitään sitte, haluanko muuttaa mitään niin kovin, että viittisin tehdä sen työn.
Loppuviimein, mä diggaan tavallisesta itestäni. Joku kommentoikin että saa se äitiys näkyä.
Niin saa.
(mut haluun mä silti pyöreet hartiat ja ylimääräsen painon pois.. noin muun muassa.. XD )

Huomaatteko muuten, kuinka paljon mun oma asenne on muuttunut tän vajaan 2kk aikana? siis sen jälkeen, kun pääsin taas treenaamaan raskauden jälkeen? Itestä ainakin tuntuu siltä että diggaan itteeni enempi ku aikoihin.
Muistakaa teki hanit ja murut diggaa itteenne, joka päivä.
(vaik naama kukkis, ja painoo olis ja omat vaatteet ei mahu ja vatsanahka roikkuu ja kynsinauhat on tulehtunu ja yöunta on liian vähän ja tukka on hamppune ja _IHAN KAIKKI_ on paremman näkösii ku ite ja ja ja...)


*************************


Mun piti kirjoittaa ihan aikusten oikeesti bloggaamisesta tänään. Törmäsin eilen siihen, että on OIKEESTI jotku Blog Awardsit?! Mun siis TODELLA pitää alkaa panostaa tähän mun juttuun koska täähän on kans juttu missä ihmiset voi panna paremmuusjärjestykseen?! :O :O
vitsi.
Ihan oikeesti, en tienny. En ees tiijä mimmosii alalajeja siellon, mut yks mun vanha duunikaveri tais somen mukaan voittaa jonku lifestyle/sisustus/home-kyltti-valkoinen-koti-palkinnon. ja sit se, kestä aiemmin mainittin, se mutsis on-tyyppi, seki oli menos sinne. En tiä voittiko se jotain.
Mut jännää. Silti.
Kaikessa voi nykyään laittaa kaiken paremmuusjärjestykseen.
En tiä onko se hyvä.
Nymmää lähen voitelee mun polvee (en oikeesti tiijä mitä sen kans teen) ja juomaan tämän joulunodotuksen ekat ja vikat glögit.
moro.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!