ensitavoite

ensitavoite

tiistai 12. marraskuuta 2013

jalkapäivä. jumalaton päivä.

Kukkeliskuu!
Niin se tuli taas, armotta; jalkapäivä. Kävin siis tuossa aamupäivällä ja olen OIKEASTI ollut sen jälkeen ihan osina. Viimeiset viis tuntia olen tosiaan tuntenut lihaskivun tulevan ja kyllä mä taidan ihan yhtä kipeäksi tulla alakropasta kuin viime viikollakin. Kumma juttu, vaikka olen treenannu salilla vuosia, vasta tämän ohjelman jalkapäivä on tosissaan jumalaton. Niin mies, joka meillä asuu, sitä kutsui.
Normaalisti tämä alkaa siis hackilla, mutta koska kyseinen mashiina oli varattu, minä otin askelkyykyt kävellen heti kärkeen. Ei tsiisus miten tuskaisaa..! Se on ihan tappoliike, vaikka on tosi "iisi" ja painoakaan ei ole paljon. Sen jälkeen vuorossa hack, mutta toi mun oikea polvi vähän paljon sakkaa niin piti tehä seki taas ihan lellasti. (otin sen puheeksi alan ihmisten kanssa ja lämmpäri siihen on vissiin hankittava vaikka oon aatellu niiden olevan enempi semmosta egoboostausta ja turhaa. )
Siitä hypättiin sitten maveen kun reidenojennus oli varattuna. Sehän on mulle aika uus liike kun en ole sitä tehnyt, kun tuntuu etten sitä osaa kunnolla. Tänään sitten löin sinne enempi painoaki ku viimeksi, mutta ei mulla edelleenkään ollu ku tangon lisäksi 15kg. ja mitä se tanko on, 15? 20?
Ihan hyvin meni, hikoilin kuin ankka. Sitte reidenojennukset ja ne meni kyllä ihan hyvin, sain tehtyä ohjelman vaatimia pudotussarjojakin. Reiden koukistus maaten oli taas jotenkin outo, tein pari sarjaa sillä ja sitte istuen, mutta ei nekään menny perille. (joku kuitenkin meni, koska mun takareidet on taas muussina) Ja loppuun sitten se uusi rakkaani, hyvää huomenta.
Pyöräilinkin loppuun 15mineettiä.

Mä tykkään isosti paljon mun uudesta ohjelmasta, ja vaikka muka niin panikoin etten tule ikinä muistamaan ohjelmaa ulkoa, niin muistan sen jo nyt. XD
Toivotaan että tuloksia tulee.

Syömiset, no, ne on ollu taas kummalliset. Aamulla maustamaton jugu, banaania, omppua ja mysliä, sitte lounaaksi PURKKIHENREKEITTOA. Sen jälkeen olenkin syönyt vissiin 2 pientä omenaa ja 3 joulutorttua. Niitä oli pakko syödä vaikken edes juuri pidä niistä, koska tyttären kanssa niitä leivoin ja nälkä oli kai vähän ehkä.

Ei mulla oikeesti tänään muuta, päivä menny tosi nopeasti ja kummallisesti.
Unta pitäs saada vähä enempi, huomaa että keho tarttis selkeesti unitunteja enempi.
Perjantai lähenee kovaa vauhtia, olis niinku viimeset hetket mässyttää suklaata. MUTKU EI OO.

huomenna mennään olka-ojentaja-vatsa-linjalla.
Jos pystyn kävelemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!