ensitavoite

ensitavoite

lauantai 9. marraskuuta 2013

Uus treeniohjelma läpiajettu ja hyväksi havaittu.

hör hör!
Muutama päivä taas hiljaisuudessa. Ei oikein rehellisesti sanottuna ole mitään kerrottavaa. Torstaina oli välipäivä, olin niin helevetin väsyny ja jankissa jalkojen kanssa tiistain treenistä että jotenki en vaan pystyny kunnolla edes kävelemään.
Olin siis kotona, venytelläkään ei oikein ilenny, takareidet oli niin kipiänä ettei "paskalle taipunu" jos näin voi sanoa naisihmisenä. :D
Eilen heräsin esikon kanssa seiskalta että ehdin ennen miehen töihinlähtöä salille. Siellä sitä kasin jälkeen heti köhkäsin, vaikka torstain safkat oli taas tosi vähäset ja sen huomas kyllä treenissä.
Uuden ohjelman vika päivä siis testissä. Alko avustetulla leuanvedolla, mitä en todellakaan ole tehnyt vuoteen. ja sen huomas. helvetti että oli rankkaa!!! siitä sitten alataljaan, narulla kokeilin kun ohjelmassa luki mutta en saanu kunnon tatsia niin nappasin härkäkahvan tutusti kun se osuu. Sitte ylätaljaan lapiolla. Tein lapiolla joskus paljonkin, mutten nyt varmaan pariin vuoteen ole lapioon koskenut. Ihan oli rehellisesti kivaa vaihtelua ja sillä saa rautaaki enempi ylös, niin että hyvä meininki! vaakasoutuunki sain hyvästi lisää kiloja. On jännää, että vaikka selkäpäivä olisi kuinka hyvä, mä en tuu kauheen kipeeksi. Lisäsin sitte omin päin alasvetoja vipuvarsilaitteella, 15kg per puoli. että iha ok mulle. Tällä historialla. :D
4 sarjaa pohkeitalaitteessa (tuntuu, kipeet ovat) ja vatsoja sitten silleen penkille poikittain ja jalkojen lasku ja nosto. Kokkeilkaa jos ette oo kokkeillu. se on sikaraskas. En oo tehny sitä ny viälä kön oon aatellu ettei mun keskivartalon lihakset vielä ihan toimi mutta kyllä ne vaan toimi! Kävin sit taas kokeilemassa voimapyörää mutta mä hei jaksan sen kanssa ehkä 15cm liikkua, en mää jaksa! samoin lankkua pitäs tehä 3x 45s ja mä sain pötkötettyä 30s. No, alku se on seki.
Venyttelin takareisiä sitte sielä kun aikaa oli, ja köpöttelin sitte kotia.
Syömiset on vähä nyt semmosta ja tämmöstä, en oo jaksanu ressaa ku oottelen ku kuuta nousevaa ensi viikon perjantaita ja RAVINTOTAPAAMISTA. Mitä lähemmäs se tulee, sitä innokkaammin odotan. Eiköhän se ole se viimeinen niitti että saadaan jotain tapahtumaan.

jotain olen kuitenkin syönyt ihan ookookin ja kuvannut:
noi kakkapökäleen näköset jutut sisältää jauhelihaa, korppujauhoo ja maitoo ja mausteita. niistä "pihvit" ja sisään luumu ja rullalle ja pannulle. Hyvää oli, mutta mä en kyllä kaikkia luumuja jaksanu kolmesta pötköstä syyä.

Niin. Tänään olin ajatellu että pitäskö lähtä kuitenki salille heiluu. Satuin somessa asiaa pohtimaan ni sain mun ruoka- ja ohjelma-ohjeistajalta ( se siis EI oo mun valkku, mutta tekee vähän samaa hommaa kuitenkin. :D ) selkeän ein. Nyt levätään ku viikon reenit tehty ja sitte maanantaina taas. Se on outoo. Että sanotaan että nyt ei. jotenki olin ajatellu et meen tänää ja huomenna vähä heiluun. No, eiköhän tää tästä. Outoa vaan. :D kun sanotaan että ÄLÄ MENE.

Kaiken kaikkiaan uus ohjelma on hyvä, uusia tuttavuuksia ja raskaita päiviä myös. Toivotaan että tulee selvää jälkeäkin. eli jälkeä. :D Muuten tän treenin ja laihduttamisen suhteen oon vähä semmosella säästöllä nyt. SYön järkevästi mutta kyllä mä olen nt herkutellukin. Ens perjantaina sitte uudet safkajutut nenän eteen ja alotellaan sitä.

Ihan oikeesti, ei mulle treenin ja ruuan suhteen kuulu mitään. Tämmöstä tää on. Katon ittiä peilistä ja toivon että vaaka näyttäs vähempi kohta ja olkapää pyöristyis. semmosta perushommaa.
Huomenna on isänpäivä ja maanantaita siis ootellessa sitte. Rinta-hauis-vatsa.

Et näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!