ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Suklaan viimeinen ehtoollinen

MOI!
Tänään on keskiviikko. Mua väsytti ihan hulluna aamulla. Kuten kerroin jo eilenkin (kai?) että me ollaan tuon meidän vavvan kans vähä valvottu tässä muutama yö, ja olin aamulla kellon soidessa ihan tillin tallin, kun en ollut nukkunut. En nukkunut kellon soidessakaan. Tiesin ettei salille ole niin kellon kanssa juostava, mutta olin niin tööt ettei kahvikuppikaan tuntunut kädessä pysyvän. Sain kovasti somessa kannatusta nukkumaan jäämiselle mutta ei, kyllä minä tyttö aamupalan jälkeen itseni raavin salille.
Salilla vuorossa oli olka-ojentaja-vatsa.
tähän väliin kuva muuten eiliseltä, kun hikoilin ku possu:
pyörän päältä jäähyttelyiltä, meikä on silleen llievästi paljon punane. XD

Joops. Pystypunnerrusta käsipainoilla ja onnistuin saamaan sikahyvän tatsin! sain pudotussarjojakin käänteisesti, (kai niitäki jollain nimellä kutsutaan, korotussarja? )oli mulla lopulta kympit käsissä. JEIJ. vipareita käsipainoilla sivuille ja tangolla eteen. Tän jälkeen oli vuorossa sitte taljassa narulla takaolkapäät ja ne tein samalla tekniikalla vähä niinku puoliahingossa ku en taas muistanu että paljo mulla ollu siinä painoo. XD olikoha joku viis sarjaa putkeen ja sit tauko. Sama juttu ojentajien kanssa ku tein ne pään takaa vetäen narulla. olin siinä vaiheessa oikeesti jo ihan palasina mutta eeeeeiii, tämä tyttö kilkuttaa vielä smithiin kapeella otteella sen tasapenkin. PHUUH, 20 koogee! jaksaa jaksaa sanoo Sami Hedbergkin.
Oin tyytyväinen. Ainoa ongelma oli, että väsymys pukkas sen verran että puskiessa täysillä, jumisi päässä särky. Eli tässä vaiheessa olin jo sen päänkin takia jo aika rikki. Siksi vatsalihasharjoitteet menivät penkin alle, kun ei vaan jaksanu keskittyy. tein abx:ssä pari sarjaa ja roomalaisessa penkissä pari pikkusarjaa lisäpainolla vartalonkiertoja.
Kotiin!!
ruokaa! (kyllä siellä on pekonia)

Iltapäivä on menny eilisen treenin kipeitä jalkoja varoessa.
oon syöny:

plus että ylihuomenna loppuu mahikset, niin mies, joka meillä asuu, hoiti suklaat kotiin:
ja siis oon oikeesti kohta syöny koko levyn. oon mällystäny sitä KOKO PÄIVÄN, mutta arvatkaa mitä?! mä en tunne syyllisyyttä ollenkaan! mä syön nyt mitä syön ja parin päivän päästä se loppuu. Mullon tämmöne viimene ehtoolline kokoajan käynnissä. :D

Nyt mä haluun tähän loppuun laittaa teille pari kuvaa.
Siinä ne. Mun kolme tärkeintä sydäntä. Törmäsin tuohon tekstiin tänään internetissä ja jotenkin se vaan kolahti. niin, tänään olen rakastanut heidän, kolmen lapseni, lisäksi myös itseäni.
Tänään oli hyvä päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!