ensitavoite

ensitavoite

lauantai 29. maaliskuuta 2014

Välipäivän välipohdintoja.

Jeij!
Tähän alkuun ilokseni kerron tyttöjen (Even ja Jeritan ) mieliksi että syön näkkileipää juustolla. XD

Mulla oli eilen treenipäivä, selkää tein. Pitkästä aikaa olin perjantaina salilla, kun sattu miehen, joka meillä asuu, työkuviot menemään siten että pääsinkin.
T-kulmaa (en uskaltanut tehdä mavea yksin, en tiedä miksi.), ylätaljaa molemmin päin, tasapenkkiä, pulloveria. pohkeet jäi tekemättä kun molemmat pohjelaitteet oli kokoajan varattuna (oon huono menemään väliin) ja smith oli kans varattu. Vatsalihaksia jaksoin kans vähän tehä.
Yritin kuvata myös mun takareisiä, kun hoksasin että mullon siellä ehkä joku lihas. Joojoo, vähän pistin piiloon vatsaa ja yläkroppaa, ei mitään strategisia näkyviin. (mulla on kyllä housutkin näissä kuvissa jalassa. )

vähän huonot on kuvat mutta siellä kyllä näkyi jotain nii innoissani heti ikuistin!
XD

Oon tässä nyt pari päivää puolivalkun kanssa käyny läpi näitä mun painofiksaatioita. Hain tänään mun ruokavalion. Safka pysyy pääsääntösesti ihan samana, kasvikset saan ottaa mistä vaan ja pasta/peruna/riisi-vaihtoehdot. Perunaa, jeij! Kalorit pysyy edelleen ihan ok-rajoissa, en kuole ruuan määrään ja lepopäivinä saan syyä normivähän. Painon pitää siis alkaa nousta mutta sen pitäs olla lihasta. Tuleehan siinä rasvaakin mutta tilasin sitä puolivalkulta hyvin minimaalisen määrän. XD Plus hän lupasi etten näytä ensi kesänä tältä
kuva täältä.
Hyvä niin. Josko tässä saatas jo selkään vähä leveyttä ja hartiaan lihaa ja saisha tietty joka paikka kiristyä, keskivartalo varsinkin.
Saapa nähä. Oon nyt veivannu tässä kaikkea pashaa sisääni kohta kaksi kuukautta, ja olo on sen mukainen. Nyt saan taas jonkun rotihomman tähän syömiseen, ja se on heleppua koska tiedän että mun tulee parempi olo kun syön valion mukaan. Se on jännä miksi se sitten on niin vaikeaa, ja on helpompaa ottaa joku patonginviipale kuin kanaa. jota aina on. Ja rahkaa. Kumma juttu.
No, nyt aletaan kasvattaa tälle muijalle lihasta. hyvä niinkin.
Mutta mun puolivalkku tulee olemaan ihan rikki kun se tajuu kuinka paljon tulen vinkumaan sille painonnoususta. Varmaan miesmäisesti jossain vaiheessa sanoo että ooppa hilijaa.

Eilen illalla tajusin että helvetti, mun kaikki tän viikon treenit on tehty. Että MITÄ MÄÄ TEEN KAKS PÄIVÄÄ?! No, oon tässä kyllä saanu kaikkea tehtyä, muutakin. XD Mutta kyllä mun täytyy vissiin lauantaille yks salireeni aina jättää, muuten ei tuu elämästä mittää.

Oon syöny ja lukenu:
Miksi nykyajan bodylehdet ei sisällä tämmöstä?! (kyseinen julkaisu vuodelta 1991) ja puolivalkku totes että siksi ettei nykyään oo psykologista impotenssia. XD

Maanantaina mulla alkaa volyymiviikko. Puolivalkku lupas että itku ja hiki tullee. SHAKE THAT ASS!!!
Tullee mulle nätti kroppa, kesään on vielä aikaa muutama kuukausi, toivotaan että parissa kuukaudessa näkyis jo vähä muutosta. tiedä sitte näkyykö mutta toivotaan.
Tähän loppuun otoksia joilla ei ole mitään tarkoitusta:
Lähinnä että oon ollu väsyny.
Pitää ottaa mittoja. Iik iik toteutuuko tää todella? Anna (siis se on mun oikee nimi) saa nätin vartalon ekaa kertaa elämässään?
Verta, hikeä ja suolenpätkiä. Mutta pitäs tulla nätti. Tai sit jotai muuta. Tursas?

Loppukevennyksenä, mies, joka meillä asuu, lupas imuroida(kyllä, kuvasin sen koska se on niin harvinaista) jahän käski tytärtä siivoomaan huoneen. Tyttö siivos. Lattian:

2 kommenttia:

  1. Mäkin syön muuten joka päivä näkkäriä :) ryvitaa ja juustoa kans, mut sitä laihudttaavaa 5 % ;) Taidan ottaa heti palan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe! joo mäki syön kevyiä juustoja kusyön. en kauheesti kyllä syö.. huomisesta alkaen vielä vähemmän. XD maanantaisoturi näemmä. :D

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!