ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Volyymiviikko ei oo mikään kevytviikko

Mun niin pitäs olla tuossa keskellä olohuoneen lattiaa ja venytellä, mutta tässä mä istun jalat muussina ja kirjoitan tätä.
Mulla oli tänään treffit puolivalkun kanssa. Volyymiviikon toinen päivä, jalat.
VOI JUMALAUTA!
(pahoittelut kielenkäytöstäni.)
Siis voi herrajumala. Aloitettiin sitten etukyykystä koneessa. 20 kg painoilla, 12 toistoa. Pikku tauko ja 10kg lisää. sillä 12. Sitte kymppi lisää ja 12 toistoa. Näillä mentiin. Päästiin 100 kilolla 12 toistoa. 110 kilolla 8 toistoa, joka jälkeen painot tiputettiin viiteenkymppiin ja sillä 12.
Toistoja tuli siis kaiken kaikkiaan.. (lasken..) 108+8+12 eli 128 toistoa?
Sitte mentii prässiin sumoilemaan (kelkka 40kg) ja ensin pelkällä kelkalla hiitaaaaaasti aaaalaaaaaas ja hiiitaaaassstiiiii yyyllööööös…. Voin kertoa että ei oo kelkka painanu ihan hetkeen noin perkeleesti. Toistoja en enää laskenut, mutta reilu 10 niitä piti jokaiseen kuitenkin tulla. Sitte laitettii 30 kiloa lisää painua ja hiiitaaaastiii aaaalaaaas ja terävästi ylös. silläki reipas kymppi.
Loppu tehtiin 50 koogeellä ja ihan perinteisin menetelmin. Älkää kysykö en tiedä tai muista mitä niitä tuli mutta tuli. Sitte superina reidenojennus ja -koukistus kolme kierrosta. Voin kertoo ettei ihan heti meinannu jalka toimia kun pyöräilyn jälkeen lähdin autolle.
Treeni ei näin paperilla näytä niin raskaalta kuin mitä se oli. Ja se tuntuu tällä hetkellä niin mun alavartalossa että mietin kuinka kipeä olen huomenna. Tämän postauksen jälkeen kilkutan itseni tuohon lattialle ja teen näille jotain.
Jos pystyn.
Kuvamateriaalia treenin jälkeen olkapäistä:
Tuli vähän jälkiä. Puolivalkku sano siinä kesken reenin että "suosittelen ens kerralle t-paitaa. "
AIJJAA, meinaatko?! XD

Käytiin lasten kanssa ystävän luona kylässä. No joo, sitte oli tarjottavaa:
Semmosta.
Mä unohdin omat eväät kotiin jääkaappiin.
Kotona ihmettelin, miksi mun rintaliivien (niiden OIKEIDEN ritsikoiden, ei urkkaliivien.. XD ) olkaimet sattuu. Nooh, alkoin sitte kelaamaa että eeeeeehkä noi mun osumaa saaneet olkapäät.. kuvasin.
siellä on mustelmia, yhyy.
(mies, joka meillä asuu, tokas kun se tuli kotiin ja tihrustin vammojani, notta "reenistä tulleet vammat on parhaita." kiitti paijauksesta..)

Meille tuli eilen kesä. Se sama paijaamaton mies, joka meillä asuu, laitto MUN kiikun pihalle. Ilmeisesti se luottaa siihen ettei tule enää lunta. Ja miksi se on mun, no ihan siks, että viime vuoden toukokuussa se tuli kerran kotiin keskellä päivää peräkärryn kanssa ja toi ton. Oli käyny tytyn kanssa ostoksilla, ja sanoi että se on mun.
niin, että se on siis MUN.

Tähän loppuun pari eilisillan pohjekuvaa:
eiku hei, pari vielä. Täysin vailla merkitystä tekstin kannalta.



Moikka!

6 kommenttia:

  1. No kyllähän tuo kirjoitettunakin näyttää heviltä setiltä :) Hyvä sä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiva että hoksit idean ja kuolemani tason.:D iik iik sulla aamut vähenee ja joulun suklaarasiat lähenee. :D

      Poista
  2. Joo ei sinne mennä löysin rantein jumppailee volyymilla, tuloo kuolema. Mutta toisaalta hyvä jos ei tiedä mitä oottaa niin menee katos paikalle :D
    Hyvä Fiinu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon kuullu huhuja että volyymit olis "keveitä" no ei helvetissä kyllä! XD

      Poista
  3. Vastaukset
    1. elä ota ne on ainuat osat minussa missä näkyy lihas. XD mut täng juu, mä voisin ottaa sulta aika paljon osia vaihdossa. <3

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!