ensitavoite

ensitavoite

perjantai 16. toukokuuta 2014

Ensimmäisen lähijakson ensimmäinen lähipäivä pulkassa

Jaksan jaksan jaksan!
Kas näin, tässä olen! Jännittävä päivä takana. Jos ihan olen rehellinen, niin hieman puuduttavakin. Ollaan vielä alueella, joka on minulle tuttua jo, eli odotan lähinnä sitä hetkeä, kun jutut alkavat mennä itselle vieraiksi ja tulee todella opittavaa ja uusia asioita. Näitä tulee varmasti jo seuraavalla lähijaksolla kesäkuussa, kun tulee kuntosalivalmentaja-koulutuksen ensimmäinen lähijakso. Huomenna on vielä hyvinvointivalmentaja-jaksoa, venyttelyä, luentoa, ja jotain ulkoliikuntajuttuja. Pitäs olla kuulemma vähä vähempi sitä istumista huomenna.


Kouluttaja on tosi hyvä. Virkistävästi se vielä on erikoistunu ihan muihin juttuihin kuin mitkä mulle on tuttuja, niin on kertonu tänään juttuja niistä. Eli siis juoksu, iron man-jutut ja muut triathlon-hässäkät on sen juttuja. Kestävyyslajit. Käsittämätöntä, kun se selitti miten märkäpuvut päällä jossai pilikkopimiäsä menevät reenaamaan.
Hauska mimmi. :)
Meitä on 14, kaikki tosi erilaisia tyyppejä. Yks on meijän saliltakin matkasa mukana.:) kolme miestä, loput naisia.
seuraavassa kuvamateriaalia, enempää en jaksa rakentaa tähän.
Eli eväiden tekoa, luentoa, eväiden syömistä, koulutusmateriaalia etc..


Nyt mä oon aika näin:
ja söin just ku mies, joka meillä asuu, kävi Hai Longissa Oulun keskustassa äsken hakemassa ruokaa:

Sorry etten kuvannut meidän matokävelyjä jumppasalissa enkä gymstick-jumppaa. Niistä olis saanu aikamoisia kuvia. :D
Nyt mä oikeesti taidan mennä suihkun kautta levyttää, moikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!