ensitavoite

ensitavoite

maanantai 19. toukokuuta 2014

Huh hellettä

Huuh! tänään on ollut niin kuuma!
Aamu alkoi kaurapuurolla ja kahvilla. Salille meno oli edessä, ja tajusin ettei mulla ole mitään lyhytlahkeisia housuja?! :O
Oli siis pakko laittaa mun bb:n cherry jazzit, ja meinasin läkähtyä jo kotiovella.
Salilla oli vuorossa siis rinta-haba, ja tasapenkissä taisin tehdä enkkoja.
Lämppäilin kärkeen kympeillä ja sitte viistoistasilla kymmenen, 17,5 kilosilla kahdeksan ja sitte tulikin jo jännäpissa pöksyyn kun kävin hakemassa 20 kiloiset käsipainot. MUTTA!
Jaksoin niillä viisi itse, yksin, ei avustuksia!!! Perään otin heti jo aiemmin mukaani hakemani kympit ja niillä ja veivasin vielä kahdeksan.
HUUH! Smithissä vinopenkkiä, en muista mitä siinä oli mutta tuntumalla menin, en siis mitään enkkoja haeskellutkaan.
Flyt koneessa, olikohan mulla joku 32 kg.
Molemmat taljat oli varattu niin en sitte päässy lainkaan tekemään ristikkäistaljatyöntöä(tai punnerrusta.) joten se jäi välistä.
Habaa siis taljassa (kun siis tietysti molemmissa taljoissa TOINEN puoli oli vapaa. :D )ja koneessa.
Sitten vatsalihasruttauksia, eilenkin oikein paneuduin niihin vinoihin vatsoihin, kun yleensä huitasen menemään.
Vähän kuvvaushommia mutta ei tullu habasta hyviä kuvia.
JOten, tässä huonoja:

Salilta lähtiissä vastaan tulvahti ihan helletuskakuumuus ja vihertävät puut:
Kotona oli mozzarellasalaattia ja viineriä:

Olen varmasti joskus maininnut siitä, ettei mies, joka meillä asuu, edes YRITÄ pyrkiä hyviin kuviin kuvatessaan minua. tässä taas loistava esimerkki siitä.
:D

Päivä on mennyt sitte pihamaalla lasten kanssa, auringosta nauttien ja hikoillen:
hikirantu makkaravaossa! kuuma siis on!
ja ei, minulla ei ole vatsalihaksia kuten näkyy. mut bikinit on!
Illemmalla lähdettiin poikain kanssa autoajelulle, ostettiin espanjalaisia mansikoita ja portugalilaisia herneitä ja käytiin ystäväperheen luona heilumassa ja huhhuttelemassa kuumuutta.

Mitä tulee treeniin, oon jotenki tosi rento. Tänään oli pitkästä aikaa salilla semmoinen olo, että ihan sama, mä tykkään tästä, tykkään tehä tätä, ja jos en ookaa vuoden päästä superbodibodi, niin ei se haittaa. En ole siis todellakaan koskaan treenannut muita kuin itseäni varten, mutta jotenki mä oon pääsemässä semmoseen balanssiin sisältä, ettei mun tarvi kerää lihasta ylenmäärin jos se tuntuu musta siltä, ettei se oo mun juttu. Ei siitä tartte tehdä mun juttuu. Jos siitä tulee joskus mun juttu, niin hieno homma, mutta tällä hetkellä mä oon tämmönen ku oon ja kehityn toivon mukaan johonkin suuntaan lihaspuolellakin, mutta mua oikeesti kuumottas se juoksu. Oonko mä muistanu puhua siitä teille? nyt tuli tosin noi helteet en kestä, mutta siis ajattelin lähteä varovasti kokeilemaan joku päivä vieläkö tossu lentäis.
Tää on aika ihana tunne! Haluun olkapäät ja lihaksia näkyviin ja jaadijaa, mutta että sille voi olla muitakin keinoja kuin riisi ja kana. <3 Oon ollu nii depiksen rajoilla jo, ku oon kelannu että ei tästä tuu mittään ku haluisin syödä eri tavalla, että turhaan käyn koko salilla, jos mä aion syyä lohisalaattia treenin jälkeen.
No okei, ehkä se lohisalaatti ei tuo parhaita mahdollisia tuloksia parhaaseen mahdolliseen aikaan ja tahtiin, mutta ei sillä oo väliä. Mä haluun olla fitti, mutta jos mä haluun syyä jotai muuta ku kanaa, en halua kokea tekeväni "väärää" valintaa. Kun ei mulla tavoitteet kuitenkaan ole missään kisalavalla.
ÄÄh, toivottavasti hiffasitte mitä mä ajan takaa.
Nyt mä meen syömään jäätelöä ja mansikoita. PUS!

4 kommenttia:

  1. tästä tuli jotenkin hyvä mieli. Stressitöntä treenaamista, sellaista sen olla pitää ja kuten kuvista näkyy olet sata varmasti oikealla tiellä. Ja mitkä helevatan makkaravaot... pölöjä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kaksi päivää nauranu sun oulun-murteelle. Se on PÖLIJÄ! mutta joo, tää oivallus oli tosi kirkastava ja hyvää mieltä tuova. <3

      Poista
  2. Juuri samaa mieltä. Pitää osata rentoutuakin. Onhan tässä loppuelämä aikaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SEPÄ! mietin koulutuksessa viikonloppuna, että mitä minä haluan olla, miten minä haluan elää elämäni. :)

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!