ensitavoite

ensitavoite

maanantai 12. toukokuuta 2014

Munsta tullee opiskelija

Sopiiko että käyn eilisen nopeasti vaan kuvien kautta läpi? siis sopii? äippäpäivä torttua, kahvia, kortteja haleja suukkoja, ystävä ja sen lapset kylässä, ruuan tekoa päivällä, näkkileivästä tehtyä korppujauhoa lihapulliin, ystävän äippälahja mulle (ripssien värjäys) , mun äippälahja miehelle, joka meillä asuu (hain pitsaa illalla) ja sovitin viime kesänä raskaana ostamaani Lindexin L-koon kesämekkoa. No on se iso, usko jo vaan..


Tänään oli rinta-hauis-päivä ja yllättävää, sekin alkaa olla päivä, josta tykkään. :O eli toisinsanoen, ei ole sellaista salipäivää, mistä en tykkäis eli ehkä musta tulee piinkova bodari pikkuhiljaa. :P
Tasapenkkiä, vinopenkkiä smithissä, flyit koneessa, ristikkäistaljaa, Habat taljassa tangolla ja koneessa. Habat meni ihan hyvään pumppiin, ja tuntuu siltä että rintaläskitkin sai osansa ihan kunnolla koska alkavat olla kipeät. :D
Ulkoilutin tänään mun uusia better bodiesin housuja. Muutama huomionarvoinen seikka niistä, siksi otan ne käsittelyyn tässä.
Viime perjantaina selailin väsyneenä koomassa facebookia. Yhtäkkiä silmiin osuu betterin cherry jazzit, eli just ne, mitä mullakin on kahdet kappaleet jo olemassa. Hinta: kymmenen euroa. Kilahdan täysin. Siis kymppi, okei no postit päälle mut silti ihan sikahalvat! ja alan kirjoittaa AVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAVAV!!! (tietämättömille tiedoksi, se on kirpputorislangia ja tarkoittaa alustava varaus. Jengi tekee sitä ihan sikana ja se on äärettömän ärsyttävää koska esimerkiksi joku, vaikka MINÄ, saatan jäädä jonon hännille arpomaan että mahtaako toi nyt ottaa ne vai ei. :D)
Sitten, lisätiedusteluja kysellessäni hoksaan, ettei kyseessä ollutkaan perinteinen urkkavaatekirppis vaan ihan tämän meijän kotikaupungin sisäinen kirppis.
Muistinko mainita että BB:n housut kympillä?
Koko oli siis S, kun mulla on ollu ne aiemmat m-kokoa. Arvelin että ei ne mulle vielä mene, mutta josko mää saisin ton mun ylimääräisen rasvakerrostuman vatsasta joskus pois. No en oikeesti saa mut ei se haittaa. :D
Ja koska, muistinko mainita, maksoivat kympin.
Kävin hakemassa ne perjantaina, ja siis en kestä! ne oli ihan ku uudet. Tuoksuivat aika voimakkaasti, myyjä sanoi että siksi hän ne myykin kun ei kestä sitä dunkkista. Itse laskeskelin, että kun tarpeeksi hikoilen ja pesen ne hajuttomalla useaan kertaan niin eiköhän haju katoa. ja jos ei, ei sekään ole niin vakavaa. En oo sillain hajuherkkä. Mun lempituoksukin on miehen, joka meillä asuu, kainalot. XD
Noniin, taas kerroin jotain nolon junttia ja perverssiä itsestäni julkisuuteen. :D Tää on se kohta, kun mies, joka meillä asuu, pyörittelee taas lukiessaan silmiään.
Ai että se tykkää munsta.
Ovat siis musta-punaiset, eli just se väri joka multa puuttuu.
Pyörittelin niitä käsissäni sillain että mitä hittoa. Ne oli siis TOOOOOOSI pienet. Lyhyenkin näköset ja aattelin että okei, ehkä mä voin sit vaa myyä nää pois.
Tuikkasin kuitenkin väärän sääreni lahkeeseen ja KAPPAS! se meni. Toinenkin jalka mahtui, sitten alkoikin jo jännittämään.
Ja ei oo todellista, ne mahtu mun päälle!! enkä ees näyttänyt niin äärettömän idiootilta kuin oletin. Lahkeet oli hyvän mittaiset (m-koossa mun pitää kääriä niitä, vaikka siis oon 170 eli en ees mikään megalyhyt) ja mun vatsa-lantio-seutu mahtui!
MAHTUI!
Muistinko sanoa että ne makso vaan kympin?
Semmosta!
En niin edustava ole, mutta oonkohan mä koskaan? :D :D

No, joka tapauksessa, nämä mahtavat löytöni lähtivät tänään kanssani salille.
Otin kuvia, TIETYSTI!
Siinäpä teille muutama turhuus jälleen.


Päivän toinen suuri uutinen (en tiedä kumpi oli ensimmäinen, bb:n housut siis KYMPILLÄ vai se että tykkäsin rintatreenistä) saavutti minut kun palasin salilta.
Mies, joka meillä asuu, pölähti mua vastaan tohon pihalle, maireasti hymyillen. Pohdin jotain tyypillistä lääkkeet sillä on ottamatta tms ja sitten se tokas että hei niin mä ilmoitin sut sinne Trainer4Youn PT-koulutukseen.
WOOOOTTT???!!!

Monet, tai jotku ainakin, muistaa kun puhuin tästä pt-koulutusasiasta (mulla meni tässä varmaan kymmenen minuuttia kun yritin etsiä postausta jossa siitä puhun, en löytäny, nyt ärsyttää.) taannoin.
Varmaan jauhoin siitäkin, miten oon tässä viis vuotta jo haaveillu kyseisestä koulutuksesta. Ja miten en sitte mennykään sinne koulutukseen vuoden vaihteessa kun en vaan menny.
Kyseessä oli tuolloin raha, nyt mä olen viisaampi ja mutkien kautta olen kuullut että kyseisessä koulutuksessa olleet kouluttajat sekä koulutettavat.. no, he eivät ilmeisesti ole toiset saaneet rahalle vastinetta ja toiset ovat jääneet rahatta.
Näin sievästi puhuen. Toki nämä ovat kuulopuheita vaan.
Nooh, enihau, Mulla alkaa siis vihdoin ja viimein vuosia haaveilemani trainer4Youn koulutus. YYh, syntisen kallis, en kestä, ahdistun valmiiksi, mutta silti. Tähän liittyy sitten taas niin paljon muutakin, mitä en pysty selittämään.
Oon tosi iloinen, onnellinen, jännäpissa housussa, epävarma, varma, kaikkea sitä ja siltä väliltä.
Tosi paljon jännittää mua kyllä nyt. Hyvällä tavalla.
IIK!!!!!
Ollaan me puhuttu tästä miehen, joka meillä asuu, kanssa. Välillä paljon, välillä vähän vähemmän, mutta silti tää oli tosi iso yläri. En nimittäin oikeasti uskois että se tekis omin päin tommosta.
Koulutus alkaa perjantaina, jatkuu lauantaina, seuraava lähijakso on sitte ens kuussa.
Etätehtäviä, lukemista, kirjoja (joista monet meillä on hyllyssä valmiina..) , opiskelua..
Oon tosi innoissaan. Oikeesti. En olis itse saanut tehtyä tätä, tiijän sen jo nyt. Olisin itselleni tyypillisenä siirtänyt näitä omia juttujani hamaan tulevaisuuteen, kuten monilla äideilä on tapana. Töissä käynti on eri asia, tää on kato tämmöstä hömppälömppää umppalumppaa kun tää on vaan syntisen kallis koulutus.
Huoh. Oikeesti, niin siistiä. En pysty melkeen ajattelee nyt mitään muuta.
Vitsi, opinkohan mää mittään, osaankohan mää mittään, tuleeko tästä mittään? miten mies, joka meillä asuu yhtäkkiä pärjää kaks peräkkäistä kokonaista päivää tuon tenavaköörin kanssa, kerran kuukaudessa, seuraavat mitä, yhdeksän kuukautta?1
Onk kaikki kotiäiskät tämmösiä? huoh, ei miehet hermoile poissaolojaan kotoaan ollenkaan, ja mä oon ihan varma että ne räjäyttää koko kämpän sinä aikana ku mää oon pois.
Todellisuudessa ne ei pyykkää eikä siivoo eikä varmasti syö järkevästi eivätkä käy suihkussa illalla eivätkä mitään muutakaan, mut niillon varmaa julmetun paljon kivampaa ku normiarkena. XD

On tosi kiva saada oma juttu. Ja sit et se juttu on vielä mulle tosi tärkeä ja pitkäaikainen haave. Mä en tiedä yhtään ketään ketä sinne menee, toivottavasti siellon kivoja tyyppejä joiden kanssa on kiva tehä juttuja. opiskella.
Oonkohan mää niin tyhymä etten opi mitään? iik, mä oon tosi huono opiskelija.

Mua jännittää ihan hirveesti.

8 kommenttia:

  1. Mahtavaa :) susta tulee mahtis PT (Y)

    VastaaPoista
  2. mahtava homma ja todella hyvä ettet mennyt sinne edelliseen koska kyseiset puheet on ihan totta.

    VastaaPoista
  3. wau! Kuulostaa aika mahtavalta!

    VastaaPoista
  4. Moi! Kantsii kokeilla etikkapesua pahanhajuisille vaatteille - eli koneeseen normimäärällä pesuainetta, mutta huuhteluaineen sijaan etikkaa (ehkä joku puoli desiä). Itse pesen tällä tavalla kaikki treenivaatteet, huolimatta siitä haiseeko ne tai ei (pinttynyt hien haju, yök!). Etikan haju haihtuu vaatteen kuivuessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti vinkistä! testaan tätä niihin housuihin, josko niistä pesuainehaju katoaisi. :)

      Poista
  5. joo, mä en oo koskaan kuullu keltään pahaa sanaa kyseisestä koulutuksesta. Onhan se hinta aika suolainen mut mut.. Katsoin tuota ravintovalmentajakoulutustakin, mut eijjei, liian kalliiksi menee sitten jo, pakko ottaa se sitten myöhemmin.

    VastaaPoista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!