ensitavoite

ensitavoite

perjantai 4. lokakuuta 2013

Paskan päivän Parempi ilta

Nonni. Paskakin päivä muuttui hyväksi. Niinhän ne aina. Salillekin asti pääsin, Reenikin oli toimiva.
Lämmittelypyöräilyn jälkeen alataljaa, sitte ylätaljaa lapoiolla ja kapealla kahvalla. Rinta sekä peck flyssa että vinopenkissä, jälkimmäinenkin laitteessa koska smithit oli varattuna. Sitten vähän pystypunnerrusta ja viparit eteen ja sivuille pienillä painoilla pumppiin. Scotissa haukkareita ja ranskis mutkatangolla. Yleensä en hirveesti oo vielä noihin pieniin lihaksiin kuluttanut aikaa kun ei oo vielä tolle hienosäädölle ollut tarvetta. XD Nyt kun jätin jalat sunnuntaille niin Oli kuitenkin aikaa tehdä vähä kikkailua.
Puolisen tuntia polinkin siinä vielä ja tapasin puolitutunkin joka ystävällisesti kysyi kuinka kulkee reeni. Plaah no kulkeehan se hitaasti mutta varmasti.
Salilla oli myös omistaja Maria Kuure, tämän vuoden hopeankin sm-kisoissa saavuttanut kisakonkari ja kaunotar. Olihan siinä silmäniloa katsoa kuinka tämä voimapussi treenasi. Upea ilmestys ja voi kun itselläkin olisi Marian sisu, aika ja ulkomuoto. kaunista, kaunista.
Marialla on kisataustaa useammalta vuodelta, jos kiinnostaa niin ei muutakuin google kuumaksi.

Salilta lähtiissä ja kotiin saavuttuani kotona oli mies, joka meillä asuu, tempassut evästä:


Hyvää oli! Unohdin nimittäin ystäväni Gainomaxin kotiin joten treenin jälkeen olikin ihan saatanallinen näläkä.
Meillä asuva mies poistui töihin ja isommat isälleen, joten me jäätiin vauvan kanssa kotiin potemaan mun hartioita jotka tulikin taas jo kipeeksi. Munssa on semmonen jännä ilmiö että mun lihakset kippeytyy jo samana päivänä kun treeni on. Tiedä häntä, mistä johtuu.

Toinen jännä juttu olikin sitten se että olin jo kohta taas nälkäinen ja vaikka kovasti suunnittelin venyttelyjä, päädyinkin tähän:

Jatkoi kuitenkin nälkä matkaansa ja piti ottaa vielä mandariinikin. (eikö ookin vallan jännittävää mun elämä? ) en ottanut siitä mandariinista kuitenkaan kuvaa. XD enkä siitä banaanista, jonka söin ennen salille lähtöä. :D
Ilta jatkuikin sitten erilaisissa merkeissä, Hyvä ystäväni sai yhdeksän päivää sitten kolmosensa ja tuli esittelemään vauvan. Istuttiin teekupposten kanssa ja juteltiin, mistä muusta kuin painosta. :D
Iltapalaksi sitten piti kehittää jotain, joten se oli sitten tätä:


Nyt mä taidan lähteä potemaan mun haukkareita ja ojentajia ja olkia. selkä mulla ei kyllä oo tullu kahteen viikkoon kauheen kipeeksi. Outoo..

Mutta, piti sanoa että Oli kerrassaan mainio päivä sen paskan aamun jatkeeksi. :O Outo juttu. Eikä mun tehny ees tiukkaa vaikka frendi söi karkkia.

Huomenna yritän mennä juoksemaan. saatan mennä myös vaan kävelee ton miehen kanssa joka meillä asuu. Otetaan me toi vavva ja koiraki mukaan. Nii meillo semmonenki. Vavvasta mustasukkainen Kääpiöpinseri jonka kanssa on hyvä juosta.
Ai niin, Jenni Vartiaisen uus Terra-levy oli suuri pettymys. Vituttaa se semisti koska mä oon suuri Jennivän.
Toivotaan että mulla olis enempi asiaa toisena päivänä.
MUISTAKAA JUUA VETTÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!