ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

ihan lyhyesti vaan

HOLA!
Ilmoitusasiaa näin kärkeen. Oon ajatellu laittaa tän suljetuksi. Elikä sikäli mikäli haluaapi lukia, pittää siihen sitte erikseen pyytää koodia. Itsellenihän tätä olen kirjoittanutkin, mutta ehkä on helpompi kirjoitella sitte kokonaan itelleni.

Olka-ojentajatreeni oli siis vuorossa tänään, ja yllättävää kyllä, taisin saada olkapäihinikin kunnolla tuntumaa. Tuon eilen linkittämäni Utti Hietalan artikkelin myötä innostuin kokeilemaan vipareita taakse, ja yllättävää, pienillä painoilla piiiiitkää sarjaa ja toimi tooooosi hyvin! suosittelen! Mullahan on tällä hetkellä vaan yksi takaolkapääliike, otanpa tuon mukaan tästä lähtien. :)

Meillon pukkarissa nii huano valo etten sitte saanu kunnon kuvaa (tietenkään..!) vaikka tässä kovasti yritin, valot vaan ketuillaan. Nooh, joku päivä en tule enää tarvitsemaan valoja, vaan se näkyy missä vaan valaistuksessa. :D
sitä odottelen innolla.

Ruokaa oon syöny ja jalat on eilisestä treenistä aika muussia. Huomenna on välilepo ja ruisleivän ja kalkkunaleikkeen aika. AINIIN! vaaka näytti tänään samaa kuin eilen.

Meillon tässä kaikkee hässäkkää himassa, oon yrittäny olla yhteydessä pt-kouluttajaan (tai siis koulutusjohtoon) että en pysty aloittamaan. Tää tuli vähän puskista ja yllättäin ja yhtäkkiä mutta en ala syitä puimaan, toivon vaan ettei tuu kovin isoa sakkomaksua kun pari päivää ennen koulutuksen aloitusta peruuttaa tulonsa. Harmi, mutta ehin mää myöhemminkin. Oonhan mää oottanu muutenki jo viis vuotta, voin mää oottaa toisekki viis. :D
Okei, ei naurata mutten halua vaikuttaa marttyyriltä. Aattelin nyt kuitenkin kertoa niin ei tuu sitte mittää ihmetyksiä aiheesta.

Muuten, siis ruuan ja treenin osalta, hyvä päivä.

9 kommenttia:

  1. Harmi, tätä oli kiva lueskella, vaikka ei ole tullut kommentoitua.

    NM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi NM! Paljastelen täällä hanuriani ja kaikkea, oon mietiskelly notta kaikenlaiset saattaa täällä kävvä. XD ei oo semmosta "vakkari lukijakuntaa" varmaan ollenkaan vaan just satunnaisia osumia jostain kautte aina, aloin panikoimaan että mitä uskallan kirjottaa/julkastakaan. :D
      Mukavaa että olet viihtynyt ja paljastitkin harjoittaneesi lukemisia. :) on aina mukava kuulla jos joku on viehättynyt ajatusvirrastani. Ehkä olen kuitenkin kaivannut sitä vastakaikua, vaikken sitä alunperin ajatellutkaan tarvitsevani.tämä laihdutusoperaatio on aina rankka tie, tuntuu että siitä pitää puhua ja saada palautetta/vertaistukea. Näen, että joku lukee ja kivahan se on, mutta kun kukaan ei sano mitään, alkaa päässä jojoilla kamalat ajatukset ties mistä stalkkaajista! :D

      Poista
  2. Voi anunanu! :) minä pohdin tuossa asiaa että ajattelin näin, ja jos tähän päädyn, olet ehottomasti mukana! :) siis ajatusasteella olen juuri yllämainitsimieni asioiden vuoksi.. Mukavaa että tykkäät. :) en tiedä, ehkä olen vain vainoharhainen kun mietin että tämä kiinnostaisi "epäilyttäviä" tyyppejä! XD

    VastaaPoista
  3. Mäkin mielelläni luen ja otan tsemppiä itseeni, josko tammikuussa taas alkaisi kunnon kuntoilut ja ruokavalion noudattaminen :) Joten jos huolit, niin postia jenni.jaakkola@netti.fi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jenni hyvä, ehdottomasti olet mukana, jos suljen tämän pienen piirin blogiksi! ajatus muhii edelleen päässäni, saa kahtua.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. ja saatkin VOIMAriini lukea jatkossakin, mikäli sulen. kuten olen aiemminkin sanonu, oon lähinnä ajatuksentasolla pyörittänyt sitä kun nää meikän hanurikuvat on vähän eri tasoa. :D

      Poista
  5. Ja kyllä. Minäkin luen vaikken itsestäni täällä meteliä pidä. :) Hatunnostot sulle periksiantamattomuudesta tavoitella unelmakroppaa! Ja päivä päivältä oot sitä lähempänä!! Hienoa! Harmi että jouduit jättämään sen pt-koulutuksen välistä. Odotin jo että millasia päivityksiä sulta sieltä tulee. Tsemiä jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Terhi! kiva kun ilmoitit itsestäsi. :) joo mua harmittaa kanssa että se pt nyt jäi, mutta onhan tässä maailmassa aikaa. :D Ja ehkä mä olen parin vuoden kuluttua taas viisaampi ja vastaanottavaisempi kaikelle tietotaidolle. :D

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!