ensitavoite

ensitavoite

perjantai 20. joulukuuta 2013

selfie-varoitus

Hyvää perjantaipäivää eli iltaa.

Tänään olin NIIIN salil eka (tai en, mut ainoo) ja selkätreenin lomassa fotoilin. XD
jaloksissa näkyy muuten se voimapyörä josta olen puhunut, ai nam toi on hyvä!
(Joo mä TIEDÄN minä edestä minä takaa. Alan oppia tän bloggailun syvimmän olemuksen eli OMAKUVAT. :D )

Mies, joka meillä asuu, lupasi pyrkiä järjestämään perjantainsa siten, että mun olis helpompi käydä tekemässä selkäreeni=ei kiirettä ja hosumista. Tänään heräsin toki ajoissa ynnä muuta, ehdinhän ottaa kuviakin räps räps vaan, mutta olisi kiva jos saisin keskittyä selkäreeniin samoin kuin muihinkin. On hienoa, että hän pyrkii tekemään tämän helpommaksi minulle. :)

Treenin vedin vähän eri tyylillä kuin yleensä, pudotin pikkusen painoja ja tein pidempiä sarjoja keskittyen lihaspoltteeseen.(ja sarjojen välillä kuvaamiseen. :P ) Saapa nähdä kuinka tässä käy, saanko selkää kipiäksi.

Odotan ensi viikkoa tosi täysillä. En siksi, että on joulu, koska en saa yhtään pakettia. Me ei olla miehen kanssa ostettu joululahjoja nyt muutamaan vuoteen. Mä tykkään ostaa siis lahjoja, mutta en jaksa millään pitää niitä jemmassa jouluun asti, joten Tykkään enempi ostaa ja antaa muuten vaan. Hermoilen itse lahjojen saamista. En ole kranttu, mutten tykkää mistään hörhellyksistä tms niin mut saa ikionnelliseksi kukillakin.
Meillä on isommat iskälässä jouluviikon, joten ollaan kolmisin. Mies, joka meillä asuu, tekee vähän töitäkin parina päivänä, mutta pääsääntöisesti ensi viikko on lomaa. Perussyksillä mennään, aattona menen aamulla tekemään jalkatreenin. :P Raahessa pyörähdetään syömässä mutta kanat mulla on messissä. Vapaasyöntiähän mulle on 1-2päivää luvattu joulunaikaan mutta luulen että yhdellä pärjään. En oikein osaa sanoa, mitä tekis edes mieli.
Olen tilannut patonkia ja juustoa. Ihan tavallista perussiivujuustoa. Konvehteja, muutaman vihreän kuulan, alkoholittoman oluen, nikolaita tölkissä. riisipuuroa aamupalaksi. lakritsia ja salmiakki, tämä hoituu luultavasti yhdellä perus lakupatukalla ja hopeatoffeella. joku hedelmä. maustamatonta jugurttia ja mysliä. ei mulla kauheesti mitään oo, pitsaa mun on välillä tehny mieli mutta ei nyt kuitenkaan himotuta. Jouluruokaa en muutenkaan syö juurikaan joten siksikään mulla ei ole huolta sen suhteen.
Tänään taas söin HYVÄÄ ruokaa, oikein kielen vei kana menessään!
eiköstä vaan ookin hyvää?! Tai siis ettehän te tiedä mutta NÄYTTÄÄ hyvältä eikö vaan? :P

Leivoin myös muulle perheelle banaanikuivakakkua. oli kuulemma aivan SAIRRAAAAAAN hyvää. :D

Niin, nyt olis kaks välipäivää jotka vedetään NIIIIIN lepäämällä, ensi viikko rutistetaan kybällä. Joku vko pitää varmaan vetää vähän himmaillen, pittääpä kysästä siittäki tuolta "johtoportaalta" sitte joululomien jälkeen.

Vapaasyöntipäivän jälkeinen vaakalukema mua hirvittää. En sais tuijottaa vaakaa mutta tuijotan. en edes tiedä, minkä päivän pidän. Oisko ehkä se jouluaatto, ehkä.

Oon miettiny että pitäs kokeilla mun omia treenipaitoja että miltä ne näyttää mun päällä. En vaan jaksa kaivaa niitä. :D Kun toi vatsa nyt on mitä on, sille ei mahda mitään.

Ääh, kello on paljon ja mua väsyttää, tää teksti on ihan sekava ja kuvat huonoja.

Välillä vähän uuvuttaa tää vaikkei mitään syytä oo. Tuloksia tulee ja tää ei ahista IHAN NIIN PALJON kuin voisi ahdistaa. Onhan tässä tietty omat haasteensa ku on toi vauva (sunnuntaina 4kk!!!) ja isommat lapset. mutta ihan tässä tää menee, jos ei ois lapsia ni tää menis ku vettä vaan. Ehkä se on vaan joku semmoinen "tapa" että tavallaan pitää kokea hankalaksi. vaikka siis söisinhän mää muutenkin? toki iha eri lailla enkä kellottelis. Se tässä lapsiarjessa on haastavinta. Että syö sillon ku kello sanoo.
Mutta eteenpäin mennään, vaikka mikä olis. Kyllä se tästä, vaaka alkaa näyttää kuuskytä jotaki ja sit mä voin alkaa relaa.

AINIIN! kokeilin tänään seitä, ja se oli NIIN pahaa ettei tosikaan. Miksei kukaan oo sanonu että sei näyttää ihan aivoilta?! yyh, sain mä neuvoja sen maustamiseen(sitruunaa, paljon) että ehkä mä uskallan sitä kokeilla joskus mutta kyllä tämän päivän kokemuksen perusteella ruokavalioni liha on kana.
Mut nyt hei oikeesti, mä oon hiljaa loppuillan. Ainakin täällä. XD


p.s:uudenvuoden jälkeen lupaan mennä hierojalle. Lupaan sen siis ITSELLENI. Ja oon miettiny, jos jakaisin jalat etu- ja takareiskoihin. Seki vois toimii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!