ensitavoite

ensitavoite

maanantai 9. joulukuuta 2013

koko 38

Näin se meni viikonloppu huis hais ja meijän kaapit on täynnä karkkia. Itselleni uskollisena tietysti jätin kaikki esikon synttäriherkut syömättä, mutta edelleen meijän kaapit tursuaa kaikkea, ihan ruokaakin, mitä haluaisin:

Mutta sitävastoin oon syöny näitä:

Ruokailut on siis ollleet peruskauraa enkä ole vielä kokeillut listan ulkopuolelta mitään, en sitä kalaa enkä välipalahedelmiä en mitään. päätin kokeilla keskellä viikkoa, notta nään jos se tekee jotain painolle. Negaa siis. :D

Mutta mullapa oli viikonloppuna koon 38 klänninki! se on ollu viimeksi mun päällä viime uunnavuonna kun olen painanut 69 kiloa. Ja ihan hepposesti meni päälle, että kyllä kai mun paino sitte vaan KOOSTUU eri matskusta ku jos vaa painasin tän.
Painosta muuten. Sunnuntaina vaaka näytti
ja tänään sitten 74,6kg. Mitä helvettiä mun kropassa tapahtuu?

Kehujakin olen saanut. hyvä ystäväpariskunta kävi lauantaina, ja mies kysyi, miten ruokavalio on pelannu, johon nainen kivahtaa että nääthän sää, ja molemmat ovat samaa mieltä, että silmiinpistävän hyvä ja selkeä muutos. Vaatteet päällä toki varmasti. :D Mutta oli kyllä tosi kiva kuulla kehuja, kun ei ite niin selkeästi ajattele sitä eroa. Tai nääkään tai näkee ja näkee mutta ei sitte tiijä että huijjaako oma silmä.
Toki viime kertaiseen postaukseen viitaten, mies, joka meillä asuu, päätti sitte peukutella mulle ja mää kuvasin.
tässä nyt mun boditsemppipeukut ikuistettuna niin en voi koskaan enää valittaa ettei se muka tsemppaile mua:
suttasin sen naaman, ja toi pipo joka sen päässä on, on meijän yhdeksän vuotiaan pojan. Mun äitin tekemä. Et ehkä se ei haluu julkisuuteennäinkin arvokkaan näkösenä.. XD

Samoin tänään salilla tuli yks tuttava että hei otetaanko videoo (kun tein siinä rintapalojen jälkeen haukkareita taljassa) ja repesin ihan täysin. Se että joo joo saat omaan arkistoon siittä matskuu. No sanoin sille että otetaanpa sitte joskus kun on jotain muutaki kuvattavaa.. XD XD
mutta tuola somessaki se vielä kehu että on dieetti purru.
OON NIIN TYYTTIS!

Mun treeni meni siis putkeen, rinta-haba-vatsa. Huomenna taas jumalaton päivä, eli ne kintut. puhhuijjaa.
nyt mä lähden suihkuun että saan nukkua kunnon yöunet.

Loppuun kuitenkin totuuden sana:

4 kommenttia:

  1. Hyvä hyvä, en kehu enempiä ettet sano että taas valehtelen ;)
    Kyllä sitä itse tuloo sokeaksi itselleen oli kyseessä laihtuminen tai lihoaminen… Onneks esim meidän salilla on ihmisiä jotka pitää muistuttamisesta huolen jos perse paisuu… tosin ei se juurikaan kiinnosta, mutta saattaa hetken ketuttaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua muistuttaa lapset. XD joojoo, esikoinen on jo useasti kysyny että koska mun maha pienenee takas.. luinkin sun blogista että joku äly ja väläys oli päässy avaamaan sanaista viisasarkkuaan..

      Poista
    2. :D
      todellinen äly ja väläys, se taitaa olla rikkaus tavallaan noi tyypit ja niiden kommentit salilla. Muutenhan mulla ei olis mitään kirjoitettavaa :D

      Poista
    3. hei, mulle ei kukaan sano tai puhu mitään, itekseni tupajan ja SILTI mulla on lähes joka päivä jotaki asiaa... XD liittyyköhän se siihen että puhun kokoajan eikä kukaan jaksa enää kuunnella niin joudun rustaamaan tänne. XD XD

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!