ensitavoite

ensitavoite

tiistai 3. joulukuuta 2013

jalkapäivä

Perseeni on tulessa. Tai ei ole varsinaisesti tulessa, mutta ihan niin hirmu kipiä, etten tiedä miten olisin.
Treeni oli siis JÄÄTÄVÄN hyvä. Hackin kanssa olen edelleen varovainen kun noi polvet sekoilee vaikka se kai onkin sitä lihaskipua, askelkyykkyihin lisää painoa, reidenojennusten pudotussarjat meni nappiin, tuplasti lisää painoja SJMV:on, reidenkoukistuksessa kunnon polte ja hyvää huomenta teki kans taikojaan. Luin Jeritan tekevän "ämmä"liikkeitä kun on persetreenin loppuun, ja hänen innostamanaan siis taljapotkuja loppuun. Tuijottelin Smithiä haikeana, ja totesin että käyn yhen sarjan tekemässä superleveällä asennolla, ja kyllä oli hyvä lopetus se! Kun olis ollu aikaa enempi, olisin tehny smithissä vähän enempi.
Nyt mulla on sitte navasta alaspäin kroppa ihan koomassa. JESJES!
Hyvä boogie!

Sain tänään vastauksen mun ruokapoliisilta eiliseen raporttiin, ja siellä oli hyviä uutisia! oon vähän ikävöiny tässä parin viikon aikana jo, niin nuita hedelmiä ja kalaa. Ilman lihaa pärjään kyllä. Sain kivoja vaihtoehtoja, saan siis ottaa kalaakin välillä broiskun sijasta, ja jopa jauhelihaa. Toki naudan paistijauhelihaa eli mahd rasvatonta. :) Aion loppuviikolle hakea kyllä lohta ja uunissta tehdä, voi että miten IHANA uutinen! samoin lepopäivinä voin korvata leipävälipalan muulla, mihin sisältyy siis hedelmääkin.
Ihania uutisia. :)
Ja hei, sain luvan joulun aikaan ottaa yhden vapaasyöntipäivän! hehe, ette usko että kuvaan teille KAIKEN mitä syön ja sitten sen olotilani sen syömisen jälkeen. :D
Mies, joka meillä asuu, kehotti vetämään boozee ni siihen samaan huonoon oloon menis seki. :D
Ei kyllä tee mieli. Välillä tekee mieli ottaa valkoviiniä, kuivaa, tai sit mun rakasta Frizzantinoa. Mutta joskus sitten. Ei mun tee mielikään nyt. Oikeasti. kuhan makustelen.

Kävin muuten vaa'alla taas:
Ihan kiva kuulkaas! En jaksa kuin ihmetellä, miten tämä on edes mahdollista mutta hyvillä mielin olen.
Salilla olin naama punasena sylki lensi ja puhisin. Pukkarin selfiet tarjolla ilman pullisteluja:

Luonnollisesti söin tänäänkin ja jaan kuvan kanssanne ihan vaan siksi että näyttää siltä kuin söisin mattoa. :D

Niin. kaiken kaikkiaan taas kerran hyvä päivä.
Huomenna olka-ojentaja-vatsa. JIPPIII!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!