ensitavoite

ensitavoite

maanantai 30. joulukuuta 2013

Ranskanleipähimoa ja rotinoita

Halojata halloo!
Se oli tänään semmoinen päivä kuin rinta-havvis ja kappas keppanaa, satuin siinä vatsalihasten pumppaamisen ohessa että HAVVIS olikin pumpissa! oho!
haha, kyllä tämä itsensä kuvaaminen on koomista!!!
Mutta, sainpahan taas kerran lisää painoja esimerkiksi tasapenkkiin minkä teen käsipainoilla. Se on muuten kans vähä kinkkinen liike, hoksin että mun RANTEETKI kärsii. oon minä kans yhenlainen vanhus ja vammautuva. :D Helpompi olis tehä tangolla, mutta teen käsipainoilla kun kerran niin piti tehdä. :D
On se vaan hauskaa miten mun salisydän alkoi sykkiä näin vahvasti uudelleen viimeisimmän raskauden jälkeen. En kyllä tiijä, mitä teen sitte ku pittää töihin palata. Kun on kolme lasta ja mies ja koira ja koti ja kaikkea ja sit pitäs kuitenki salilleki vääntyä. huuh. ONNEKSI sitä ongelmaa ei ole vielä hetkeen.
Kävin tänään värjäämässä kulmat. Olen siis käynyt Rajakylässä Oulussa sijaitsevassa Sirenassa jo vuosia, ja omistaja Sirpa leikkelee meidän perheen kaikkian jäsenten hiukset. Kävin siis kulmat hoitamassa ja siinä juteltiin, Sirpa on siis kulkenut matkassa tosikon odotusajoista (vuodesta 2007-2008) lähtien ja tietää mun laihdutukset ja treenit ja painot ja muut. Kehui kovasti aikaansaannostani mikä tuntui hyvältä.
Mutta onhan tämä vuosi vuodelta vaikeampaa. Raskauskilojen pudottaminen, siis.
Matkalla kulmahuoltoon törmäsin ärrän edessä lööppiin:
En ostanut lehteä, toistaiseksi luotan tähän kanariisirahkasali-höpinääni. :D

Törmäsin muuten tässä männäpäivinä siihen, että postasin somessa itsestäni kuvan. Pullistelukuvan. ja sain siihen kommentin "nyt vittu oikeesti." Kommentista oli tykätty.
Mitä vittua? En tajua, miksi mun reenikuva voi ärsyttää niin paljon? tai siis enhän mäkään mee jengille niiden villasukkakuviin tai mihinkään että vittu nyt oikeesti. Mikä ihme siinä on, että se voi NOIN PALJON ärsyttää?! En ole koskaan ymmärtänyt, kun fitnesskissojen kuviin kommaillaan että "hyyyyi!! yyyöööök!!!" niinku haloo, miksi edes katsella sellaisia kuvia, jos ne on niin yök? ja ei, minusta ei tule koskaan mitään fitnesskissaa.
Munsta tulee muuten vaan kuuma. :D haha. mutta ilman toivoa ja paloa ei ole mitään tuloksiakaan. vai mitä?
Ärsyttävää. Onneksi on tää blogi. Täällä joudutte sitten lukemaan ja kattomaan mun olemattomia lihaksia.
Mut siis oikeesti. Ei kukaan mee sanomaan "hyi ku oot paksu" tai "yök ku oot tommone luuranko."
Onko siis lihaksikas vartalo uusi raskausmaha= yleistä riistaa?
Ja siis ehkä, jos ei itse osaa ajatella kroppaansa "ulkopuolelta" niin ei tajua ettei se olkapää pumpissa-kuva ole mikään kehujen kalastus- selfie vaan puhdasta iloa ja fiilistä siitä, että treeni menee perille.
Ymmärtääkö kukaan?
no, Alona ainakin tajuu. :D

Huomenna edessä on jalkapäivä kahden viikon tauon jälkeen ja ajattelin kokeilla mun ruokapoliisi-salinomistaja-Marian suosittelemaa uutta vipuvarsiprässiä hackin sijaan huomenna. Uskoisin polvieni pitävän siitä enemmän.
Stalkkasin tänään yhtä sälliä kun se teki sillä. Nyt tiedän miten se toimii. XD

Mä tykkään mun salista. Mä diggaan siitä sopivan rosoisesta meiningistä siellä ja PARASTA on se, että siellä on todellakin hyvännäköstä porukkaa. Siis se, ettei ole todellakaan IKINä "salinsa paras" vaan on aina joku, joka näyttää paremmalta. Se vie eteenpäin. Jossain "tyttösalilla" (sorry termi) saattas käydä niin että olisikin porukan parhaimmistoa ja uskoisi itestään enempi ku on. (en siis minä vielä vaan tarkotankin muita. :D ) Tuolla Classicilla nälkä pysyy päällä ja on mielenkiintoista seurata kisaajien treenejä.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan jos salia pitää miettiä.


Söin myös tänään, ihan sitä samaa. Oon nyt menny joulun hötyjen jälkeen ihan riisillä, ajattelin että pääsis toi paino sillä paremmin takas ruotuun.

Painosta muuten, se oli tänään 72,4kg. Eli sama kuin viikko sitten. Tämä jouluviikko tavallaan katosi kartalta.
Ei haittaa.
(haittaa!!!)
vielä on matkaa kuuteenysiin ja sen alle. plaah.

Oon myös leiponut. Kävin eilen kattomassa mun kummipoikaa(tapsanpäivän vavva, IIHAN piäni!) ja heille leivoin ruisleipää ja suklaakökkäreitä, molemmat ihan tooosi suokkareitani. vähän vitutti.
Ja sitte mää löysin meidän leipäkoneen ohjeen tossa pari päivää sitten niin alkoin innokkaasti eilen kokeilemaan myös ranskanleipää. siis kuivahiivaa, suolaa, vettä ja vehnäjauhoja. TAIVAALLINEN TUOKSU!
En kestä. Tuohon voita kilo päälle ja aah..!
mut ei väkisi. Nii kerta.
Mutta, ei tässä nyt muuta. Huomiseen jalkatreeniin lähden keräämään voimia.










8 kommenttia:

  1. hyi yök alat pian oleen kunnossa... ihmiset ei vaan tajua,että eihän se fitness muija oikeesti niin isolle luonnossa näytä. Sitä on aika pieni luonnossa. Ja eilen muuten Nicole Wilkins postasi kuvan itsestään ja siinö alla oli kyllä kamalaa kommenttia.. Voi olla hiljaakin, mutta jos siinä joulutorttu huulessa tulee hyi vitty olo kun toinen jaksaa painaa niin ei voi mitään. Nehän voi mennä ite peilin eteen ja koittaa syödä sitä berliiniin munkkia samalla ja sanoo et hei sä näytät tosi kivalle perunasäkille.
    ei mulle tulis mieleen sanoo kenellekään, kenen vartalon mallista en pidä et hyi vittu jotain rajaa hei.

    Laiskat ne siellä huutelee.

    Ja mä en tajuu miten sä ehdit jumppaa edes nyt, kun et oo duunissa.. super mimmi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä seuraan dana linn baileytä ja siinnon kans semmosta tekstiä välillä kuvien alla että oksat poissa. en ymmärrä miksi.
      ja siis niin, kun saa lapsia, on pakko oppia repimään pari tuntia jostain välistä tai hajoaa pää. XD

      Poista
    2. Voin vaan kuvitelle mitä kommentteja siellä on. Kyllä se oma aika tekee aina terää oli lapsia tai ei ;) Mutta varsinkin silloin.

      Poista
    3. joo, totta turiset. XD vapaata täytyy ottaa siitä, mistä sitä milloinkin tarttee. :D

      Poista
  2. Se on luonnossa vielä parempi toi hauwis, kamera ei ymmärrä laatua.
    T. Mies joka meillä asuu

    PS. Kiitokset Jeritalle hienosta kalenterista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvat kyllä hieman pehmentää lookkia, pitäs olla revityn kireä niin ettei silmät mene istuessa kiinni niin ainakin mulla vasta pala näkyy :)

      Olkaatten hyvä :D

      Poista
  3. Pullistele vaan ja laita niitä kuvia, mie TYKKÄÄN <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kivaa janzku, ihana juttu kiitos. :) mitenkä siellä oma broggis etenee?

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!