ensitavoite

ensitavoite

keskiviikko 4. joulukuuta 2013

paljastus.

IIK!!!!
Otin tänään kuvia itsestäni. Lähetin miehelle töihin vertailun vuoksi, että mitäs sanot kun 2kk väliä näillä, ekassa kuvassa oon palannut salille noin viikko aikaisemmin. Sanoi että muutosta on, mutta kun SE ON MUN MIES ni tulee olo että no hohhoi valhettelleeko se. Kyllä mä itse nään tietty sen eron, mutta onhan se niin pieni etten tiedä kehtaanko laittaa ees näytille. voi ei. no, katsotaan. Kirjoittelen tämän nyt ensin ni mietitään sitten. :)

Tänään oli siis olka-ojentaja-vatsa-päivä ja toimi. Mulla ei vaan taaskaan oikeen tuntunu väsyvän olkapäät ihan niin kuin haluaisin. En tiedä mit niille pitäs tehdä. Ojentajat sitä vastoin sain kyllä niin jankkiin että hohhotihoi.
Ja siis kyllä mä sain olat väsyksiin, ei siinä ole ongelmaa. Mutta jotenkin se sellainen lopullinen uuvahdus kun lihas huutaa ja tuntuu ettei sitä voi enää edes käyttää hetkeen, SITÄ tunnetta en saa. Yritän kaiken jälkeen vielä viimeiseksi pumppailla mutta vaikka ne väsyy, niin SE TUNNE puuttuu.
Mutta yllättävää oli se, että nappasin 7,5kg:t lämppäreihin pystypunnerruksiin, noin vaan. No, otin sitte varsinaisiin sarjoihin kympit. Muistaakseni oon tehny kaseilla? Se oli vähän niinku vahinko. Mutta hyvä sellainen koska nähtävästi lisäpaino oli tarpeen. :) Outoa koska oon kyllä aika retee lisäämään painoa ja kokeilemaan, en oo mikään perushinkuttelija salilla.
Ojentajia tehdessäni satuin ilokseni kuitenkin huomaamaan aivan sattumalta peilistä, että kyllä sieltä olkapäästä alkaa fätti kuoriutua ja lihas välillä pilkistää. <3 ihanaa! Odotan lähes malttamattomana muutoksia kropassani tämän ruokavalion myötä. Olin salilla ensimmäistä kertaa ilman turvapaitaa. Lähdin se päälläni, mutta pukkarissa mietin, kehtaanko jättää sen kassiin.(niinku joku kattois muka)ja jätin! olo oli aivan alaston, tuntu niinku olis ollu pelkät urkkaliivit päällä. XD mutta kyllä siihen tottui. vastahan se mulla roikkuu mutta harvalla kolmannen vasta synnyttäneellä varmaan ei roiku. :D Tässä todiste turvapaidattomuudestani:
ei siinä nyt muuta katsomista ole kun se turvapaidan puuttuminen. (ihme tapa mullakin vähätellä itteeni KOKOAJAN. onhan mulla tässä parissa kuukaudessa tapahtunu kuitenkin muutoksia ihan tuhottomasti. )
OKEI!
mä laitan nyt tän kuvan. Olen pahoillani laadusta, toinen on otettu macillä itse ja toisen on ottanut tyttäreni. Paljon on vielä edessä mutta kuitenkin on tapahtunutkin jotain. Hirveet valot ja fättiä piisaa mutta kuitenkin. 2kk, 4kiloa. Ja ruokavaliota mulla nyt ei kuitenkaan ole takana kuin vasta 2 vkoa.
IIK! mitä mahtaa olla sitten helmikuussa näytettävää. toivottavasti jotain kivaa. ;P
(ja nyt kun päätin kuvan julkasta, iski heti paniikki että joku vitun pätevä tulee sanomaan jotain vitun nättiä. jee. )
en osaa tehdä kollaasia joten tässon tämmönen junttieinarikuvaversio. :D oikeen samat pikkaritkin laitoin. XD tossa toisessa mun selkämakkarat on piilossa noissa isoissa liiveissä.
mutta siellä TODELLAKIN sellaiset on.

Ruokakin on taas maistunut (mauttomalta) kun jotenkin oma fiilis on niin hyvä.
Huomenna on lepopäivä eli leipäpäivä. :D Hanuri on kipeä eilisestä, toivottavasti ojentajat ja olkapäät(ei oo) kans huomenna.
Viikonloppuna juhlitaan esikoiseni 9-vuotista elämäntaivalta. Kauhiasti pitäs leipoo ja ite syyä sitte rahkaa. no joo, näilä mennään kun ei muuta voida. :D kakukseen on vielä toivonut suklaakakkua. Siis ihan semmosta että päällä olisi SULATETTUA SUKLAATA. jei, tää on TOSI HYVÄ AIKA dietille. XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!