ensitavoite

ensitavoite

tiistai 17. joulukuuta 2013

kuviakuvia kauheesti kuvia

huhhuh!
johan taas on hulinaa.
MUOKS* tähän kärkeen heti sorryt, kokeilin tommosta ohjelmaa tässä että "laita kuvat oikealle/vasemmalle/jonnekin muualle minne oot aina laittanut" ja nyt tää koko postaus on ihan sekava. Muokkaan tämän (joskus) kun ehdin.
suuret pahoittelut, koittakaa saada selvää.


Painomuutoksesta sen verran, että eilen vaaka näytti 73,2 ja tänään
eli aika kivasti taas muutosta painossa.
Olen todella tyytyväinen.
Eilen oli siis rinta-hauis-vatsapäivä ja se pirun vatsapyörä, se TOIMI! pääsin pidemmälle rullaamaan kuin koskaan aiemmin, ja ai että olin tyytyväinen itseeni!
Pääsin myös juttelemaan erään tuttavan kanssa ruokavaliooista ja siitä, miten se vaikuttaa koko elämään, parisuhteeseen, perheeseen. Tuli hyvä fiilis ja sain voimaa aina vaan jatkaa eteenpäin.
Tänään vuorossa olivat jalat. voi tsiisus että se on raskasta ja loppuun sain vielä vasemman polven kohdilta lihaksen nuljahtamaan jotenkin niin että meinas taju lähtä. jeij... Mutta kaikki toimi helllvetin hyvin!
Koko päivän on jalat kipuilleet enemmän ja enemmän, joten oletettavasti huominen on sitten semmonen päivä että oksat pois. Puhumattakaan siitä, että mun vatsalihakset huutaa hoosiannaa ja huomennakin olis vatsoja tiedossa treenissä.
Otin tänään kuvia itsestäni. Hanuri paljaana joten joudutte tyytymään selkäversioon. XD Olin iloinen ja yllättynyt siitä, että ensimmäistä kertaa KOSKAAN pystyin katsomaan kuvaa itsestäni takaapäin ja kokemaan fiiliksen että ok, not that bad. Oikeesti, tästä on hyvä jatkaa.
Vai mitä olette itse mieltä kyseisestä kuvasta? tässä vielä vertailua 4.10 olevan selän kanssa. painomuutos kuutisen kiloa.
SEMMOSIA tuloskuvia mullakin siis näytettävänä! Vielä on matkaa mutta ollaan kuitenkin hyvällä mallilla. Vai mitä hä?

Tänään tuli myös uusin Body-lehti, Sekäpainovirhe-paholaista että mun salista juttua.
kas tässä:

Mä TIEDÄN että tää on ihan turhaakin turhempi lätinäpostaus tänään. Väsyttää.
Olen myös syönyt, tänäänkin.
Miten saankin sen näyttämään aina samalta? varmaan siks et se ON aina samaa. :D

Ja hei, jotta ette luulis et meikä olis niinku mitenkään oikeesti kuosissa, niin tässä sitte hanurikuvaa kesken vaipanvaihdon (ne näyttää olevan blogeissa muotia) ja mun vatsaongelma realisoituna. :D
Että, näihin tunnelmiin jäämmä oottelemmaan huomista olka-ojentaja-vatsa-treeniä.


Pee muuten äS: mies, joka meillä asuu, on oikeesti kehunu mua! tänään se ihasteli mun olkalihasta kun nosti mua sohvalta, ja tänään se kehu mun selkäpersekuvia, useaan otteeseen.
jeij.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!