ensitavoite

ensitavoite

torstai 26. joulukuuta 2013

tapsan tanssit tanssittiin salilla

Hyvää tapsanpäivää!
Hiljaisuutta on vietetty ja hieman toisin kuin alun perin suunnittelin. Maanantaina tuli tehtyä kunnon rinta-hauis-vatsa-treeni ja syötyä kunnolla.
Sitten oli vapaasyöntipäivä ja piti mennä jalkarääkki veivaamaan aattona mutta sinne se sitten jäi, ajatuksen tasolle.
Söin. söin söin söin ja vaikken edes syönyt paljon, olo oli kaksi päivää niin helvetin kaamea ettei tosikaan.
Niin. Oon syöny. Ihan suhteellisen ok mutta kyllä se mun yks vapaasyönti veny kahteen.
Eilen oli tarkoitus mennä salille. Olin siis jo autossa kamppeitteni kanssa, kun meidän mäessä oleva pihamme oli niin jäässä, ettei huonoilla nastoilla päässyt siitä pois. Siis OIKEESTI! olin ihan raivona ja itkin täällä hervottomasti. Ihan epistä. Ja sitten söin snickersin vitutukseen. Ja sitten söin karkkia.
Yllättävää kyllä, vaikka mun oli helvetin huono olo syömisistä ym, niin SYYLLISYYTTÄ en tuntenut VÄHÄÄKÄÄN. Ehkä pää vaan toimii siten että löysän antaminen oli ihan ok, koska tiesi palaavansa päiväjärjestykseen takaisin.
Paino oli tiistaina aamulla 72,4kg ja tänään 73,6kg. En hätäile siitäkään koska kaikki me tiedetään mistä se tuli, mitä se on, mistä se koostuu ja miten se lähtee. No worries siis.
Jalkatreeni jää tällä viikolla väliin, ja olen tyytyväinen. Mulla on polvet taas olleet niin saatanan kipeät että katotaan mitä tauko niille tekee. ajattelin vähän jos huomenna tekisin selkäpäivänä jaloille ja perseelle parit eristävät liikkeet niin sais niilleki jotain tehtyä mutta vähä sillee ettei polvet olis kovilla. reiden ojennusta ja -koukistusta ja perseelle vaikka potkuja taljassa.
Selkäpäivä siis huomenna, ja mies, joka meillä asuu, menee vasta viideksi töihin ja mulla on siis AIKAA KESKITTYÄ JEE! siksi ajattelinkin että voisin vähän tota alaosastoakin kiusata.

Tänään menin siis salille. Mies, joka meillä asuu, ajoi auton pihasta sulalle ja varmisti ettei eilisen kaltaista itkupotkuraivaria synny.
Ja voi luoja mikä euforia tuli kun pääsi reenaamaan mähöpäivien jälkeen! Jo auton kurvatessa salin pihaan alkoi koko kroppa kihelmöidä. En mää kyllä pysty olemaan ilman salia ennää vissiin ikinä. Taisin raskauden tauon jälkeen rakastua siihen niin kovasti uudelleen etten ikinä ole treenaamisesta näin paljon nauttinut kuin nyt.
Tänään oli siis olka-ojentaja-päivä. Oonkin kertonut että mulla on ollu haastavaa saada olkapäihin kunnon väsymys. Tänään siten ajattelin treenata vähän eri tyylillä. Tai no, pystypunnerrukset vedin ihan perus, mutta viparit teinkin pienemmillä painoilla. Tein siis suorin käsin sivuille viparit eka nelikilosilla 10 toistoo ja sitte kakkosilla perään vielä kahdeksan. sama eteenpäin. Ihmeen perhanan upea kuumotus!!! muutenkin treeni osu ja uppos, harmitti niin pirusti ku kerranki pysty kattoo peiliin että hitto, onko noi mun tumput. Ja oli ne. Eikä saanu kuvaa. Ei jumaliste mitenkään. Tai no, jos ois ollu kuvaaja matkasa ni oishan niistä saanu mutta pukkarissa kun yritin kunnon pumpista ni ei vaan näy. Otti kyllä päähän.
kuten huomaatte, ei näy mitään vaikka olivat niin sairaan hianot. Mutta, oon sanonu myös sen, että joku päivä en tartte enää valoa, kun ne näkyy missä vaan. PIMEESSÄKI. :D
Treeni oli siis hyvä, mutta koin sen jälkeen pitkin päivää sairaan hyvää fiilistä, treeni ja oikea ruoka ovat kantaneet minua pitkin päivää hyväntuulisena.
Käytiin myös lounaan jälkeen noitten poikain kanssa, isoimman ja pienemmän, ne mun isot on siellä iskälässä joululoman vietossa, niin ihan kuulkaa KÄVELYLLÄ. Toki se oli semmosta liukastelua että olis voinu luistimet jalassa kulukia, mutta ihan kiva reissu tuli tehtyä, vajaa tunti töpöteltiin.
Tosi kiva päivä. Mun kummipoikakin syntyi tänään. <3 Kaiken kaikkiaan täytyy sanoa, että liikunta tekee ihmeen hyvää. Vaikka aina ei huvita lähtä eikä ainakaan aina huvita SYYÄ sitä iänikusta riisiä, niin tämmöisinä päivinä huomaa että eipäs, kyllä se vaan kannattaa. Mutta kyllä mä ajattelin että voisin mun ruokapoliisilta pyytää yhden mättöpäivän kuukauteen. Helpottaa ehkä pääkoppaa. Luulen. Ai niin, on mulla joskus meikkiäkin. tässä mun jouluaattolook:

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitos! Itsekin olet! Kiva kun merkkiä kävit jättämässä! Mites sun treenit ja ruuat?

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!