ensitavoite

ensitavoite

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

kuvapläjäys

Hellou!
Nyt on kaksi välilepoa takana ja syömiset, no voi minua. Eilen jätin päivällisen väliin (lounaan söin puoli kuusi..) ja tänäänkin jää päivällinen väliin, koska kello on kymmenen ja söin tuossa vajaa 2h sitten välipalan. Oma moka mitäs läksit niin, mutta kun mutta kun viikonloppuisin on vaan kiva pötköttää pitempään ja se tarkoittaa sitä että aamupuuro tulee vedettyä myöhään ja kaikki sitte tulee vedettyä pidemmällä sykillä. siis ruokailuvälit.
Eilen lähdettiin ostoskeskukseen hulluilemaan eli minä ja noi pienin ja isoin meiltä. Viimeiset joululahjat ja jotain pientä kivaa itsellekin, kun alkaa tuo paino tippumaan ni voi jo jotaki "normaalia" ostaa itsellekin.
Sovitin sitten vaa'an hyvin lukemien innoittamana omia vaatteita, ja kappas! Yhdet omat farkut taas menivät päälle!
todistusaineistoa:
semmosia! oon tosi iloinen, kun ensinnäkin painoa vielä on, ja lantiokin on aika leveä vielä tosta synnytys-raskaus-ajasta. Vaikkei se kahean kaposa muutenkaan ole.

Tämän lisäksi, kun mies, joka meillä asuu, lähti työpaikan "palaveriin" eli syöminkeihin, innostuin kokeilemaan, miltä näyttää mun bäk eli selkä. Yllätyin iloisesti. Siis eihän mulla LIHAKSIA ole, mutta silti, malli ei oo maailman huonoin ja kulahtanein enää.
Tässä taas vertailuja:
eli tässä vasen eilen 14.12 paino 72,9kg ja oikea 4.10 78,4kg kilomuutokset vähäiset, mutta muuten muutos on suurempi.
ja koska en vaan osaa niitä kollaaseja, tuo kuvasarja on taas kännyllä räppästy. seuraavat laitan nyt allekkain, eli näissä 1kk väliä. Ruokavalion teho.
Seuraava kuva ruokavalion alotuksen aikaan eli 15.11. Painoa tuolloin 76,3kg.
kuten huomaa, tässä kilot ovat vieläkin pienemmät, siis muutos. mutta ehkä sitten olen saanut lihaksena sinne jotakin. :D
yritin myös kuvata mun reisilihasta innoissani mutten saanut siitäkään kunnon kuvaa. Saatte siis huonon.

semmotteita kuveja! Tästä on hyvä jatkaa uuteen viikkoon, itse olen tyytyväinen pieniin muutoksiin, joita itsessäni nään.
mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja joulunodotusta, mekin saatiin vihdoin tänään laitettua joulu keskelle kotia. :)

2 kommenttia:

  1. Sulaahan se ja pääasia on että olet itse tyytyväinen :)
    Ihan käsittämätöntä, miten sä ehdit tehdä kaiken, kuten tossa sun profiiissa lukee 3 lasta, koira, 3 kerrosta ja vaan kaksi kättä :D
    Arvostan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, ja onhan tämäkin matka jo niin pitkä ollu, jos lasketaan koko vuosi. kun painoa alkoi raskauden myötä taas tulla ja sille ei oikein mitään voinut tehdä. mulle käy aina niin. mutta pikkuhiljaa pikkuhiljaa, siksi oonki niin tyytyväinen kun muuttuu kroppa kun olen niin kauan odottanut tätä. huuh..!
      ja mitä tulee multitäskäämiseen niin kaikkeen tottuu. :D mutta syvästi kumartaa hän arvostukselle.

      Poista

heräsikö ajatus? jaa se kanssani!